Opportunity Alert #22: Zapewniaj wirtualne doświadczenia

Wirtualne doświadczenia

Sytuacja pandemii i wywołanego przez nią lockdownu jest ogromnym wyzwaniem dla firm z branży turystycznej. TripAdvisor i Airbnb postawili na zapewnianie swoim odbiorcom wirtualnych doświadczeń, z których mogą oni skorzystać sprzed ekranu komputera.

Airbnb uruchomiło serwis Online Experiences. Za niewielką opłatą można dzięki niemu m.in. wziąć udział w przygotowaniu tacos z meksykańską szefową kuchni. Opcji jest dużo więcej! Możesz też poznać zwierzęta z małej amerykańskiej farmy czy odbyć lekcję tanga argentyńskiego z tancerzem z Buenos Aires.

Zobacz doświadczenia Airbnb na stronie Online Experiences.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...