Opportunity Alert #85: Zaproponuj klientom odroczone płatności

Odroczone płatności w sklepie online

Od kilku miesięcy coraz większa liczba sklepów on-line wprowadza model odroczonych płatności dla klientów. Opcja „Kup teraz, zapłać później” pozwala klientom dokonać zakupów natychmiast i zapłacić za nie nawet w ciągu 30 dni od transakcji.

Jak to działa? Przy wyborze opcji zapłaty w sklepie on-line klient wybiera odroczoną płatność. Koszt zakupu zostanie poniesiony przez dostawcę aplikacji. Klient może w międzyczasie przetestować i odesłać niepasujące produkty. W takim wypadku koszt zakupów zostanie pomniejszony o wartość zwróconych produktów.

Odroczona do 30 dni opłata nie generuje żadnych dodatkowych kosztów. Przedłużenie tego terminu już kosztuje – w przypadku Allegro, które oferuje użytkownikom tę opcję, opłata za przedłużenie terminu spłaty wynosi 5% wartości zakupów.

Na rynku działa już kilku dostawców oferujących odroczone płatności, w tym m.in. PayPo.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...