Opportunity Alert #55: Zaproś klientów do pokoju Messengera

Messenger Rooms

Messenger Rooms to nowa funkcjonalność Messengera, która ma przyćmić znanego nam z videokonferencji Zooma. Za pomocą jednego pokoju może się teraz połączyć aż do 50 osób! A co z firmami? Czy i one mogę wykorzystać to narzędzie w momencie, kiedy organizacja wydarzeń stała się ciężka, a czasami wręcz niemożliwa?

Mogą, i to jak najbardziej, a opcje są niezwykle szerokie, szczególnie, jeśli skorzystamy z tego narzędzia z wyobraźnią. Na MR możesz przeprowadzać lekcje i kursy online, spotykać się z pracownikami, a także przeprowadzać prezentacje swoich produktów. Messenger Room nie może być jeszcze utworzony przez Stronę. Na razie konieczne będzie otwarcie go przez osobę prywatną z poziomu jej konta na Messengerze. Facebook zapowiada wprowadzenie tej opcji także dla fan page’y i – wśród innych opcji – także możliwość powiązania pokoju z eventem stworzonym w serwisie.

Więcej informacji o Messenger Rooms tutaj.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...