Opportunity Alert #38: Zautomatyzuj obsługę klienta on-line

Obsługa klienta on-line

Jak usprawnić działania on-line związane z obsługą klienta? Podpowiada Magda Rokicka, ekspert social media z domu mediowego Mastermind:

„Obsługa klienta to już nie tylko dobre call center. Tę rolę często zastępują social media, które coraz częściej stają się pierwszym źródłem kontaktu z klientem.

Instagram uruchomił funkcję, która usprawnia obsługę komunikacji z klientami. Są to tzw. szybkie odpowiedzi. Szybkie odpowiedzi to gotowe szablony wiadomości, które możesz wysyłać w odpowiedzi na zapytania klientów. Możesz dostać się do nich prostymi skrótami z poziomu paska wpisywania wiadomości. Korzystanie z szybkich odpowiedzi nie tylko oszczędza czas, ale też umożliwia zachowanie spójności w reagowaniu na zapytania klientów.

Analogiczną funkcję posiada również Facebook. Oprócz gotowych szablonów z odpowiedziami możemy ustawić automatyczny autoresponder.

Automatyzacja jest podstawą dzisiejszego świata on-line i stała się istotniejsza niż kiedykolwiek wcześniej”.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...