Opportunity Alert #69: Zbieraj feedback w różnych mediach

Ankiety w social media

Pozostań w ciągłym kontakcie ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, zbierając od nich feedback i pytając ich o zdanie. Korzystaj do tego z natywnych funckjonalności serwisów społecznościowych, w których zgromadzeni są Twoi odbiorcy.

Zarówno Facebook, jak i LinkedIn dają możliwość tworzenia ankiet, które możesz opublikować w kilku miejscach: na Facebooku w grupach tematycznych, a na LinkedIn zarówno z poziomy profilu prywatnego, jak i profilu firmy. W obu przypadkach jako twórca ankiety masz możliwość wglądu w odpowiedzi konkretnych użytkowników. Może to stanowić podstawę do dalszego bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem (szczególnie w kontekście relacji B2B).

Porównanie wyników ankiet z różnych kanałów da Ci wiedzę na temat różnicy oczekiwań i specyfiki grup w różnych kanałach. To z kolei pozwoli Ci lepiej dopasować późniejsze działania komunikacyjne.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...