Opportunity Alert #79: Przyciągaj uwagę zdjęciami 3D

Zdjęcia 3D na Facebooku

Do niedawna tworzenie obrazów 3D zarezerwowane było wyłącznie dla użytkowników wyższej klasy urządzeń. Obecnie każdy obraz może uzyskać podobny efekt dzięki technologii Facebook AI do obliczania głębi.

Zwiększenie dostępności tej funkcji z pewnością zaowocuje wzrostem popularności zdjęć 3D, zatem wydaje się to najlepszy moment, by sięgnąć do niej właśnie teraz. Co wniesie ona w Twój fanpage? Dynamikę i wzrost zainteresowania! Poza nęcącym argumentem nowości, a nawet elementu zaskoczenia dla użytkowników scrollujących aktualności, na korzyść postów z ich wykorzystaniem działają… mechanizmy poznawcze. Automatyczna, a co za tym idzie – znacznie szybsza w stosunku do statycznych obrazów percepcja ruchu to fenomen, który możesz wykorzystać w celu przyciągnięcia uwagi użytkowników rozproszonej na pozostałe elementy, w tym inne posty na stronie.

Zdjęcia 3D można udostępniać z poziomu aktualności, grupy lub strony, w aplikacji lub na komputerze, przy w tym ostatnim przypadku należy uprzednio utworzyć plik mapy głębi.

Chcesz wiedzieć jak utworzyć zdjęcie 3D na Facebooku? Tutaj znajdziesz instrukcję bezpośrednio od FB.

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...