Opportunity Alert #60: Zmień klientów w ambasadorów marki

Ambasadorzy marki

Zadowolony klient Twojej firmy może zapewnić Ci szerokie dotarcie do kolejnych potencjalnych klientów. Spraw, by stał się Twoim ambasadorem, korzystając z kilku lojalizujących mechanizmów.

  • Dla każdego klienta, który dokonał zakupu, wygeneruj kod zniżkowy, który może udostępniać swoim znajomym. Powiąż kod z mechanizmem rosnącego rabatu: „im więcej osób kupi u nas z Twojego polecenia, tym większy rabat zdobędziesz na własne kolejne zakupy”.
  • Zapraszaj ambasadorów do testowania nowych usług, i wpływania na ich ostateczny kształt.
  • Zapewnij im dostęp do nowych produktów jeszcze przed ich oficjalną premierą.
  • Zachęć ich do tworzenia własnych treści związanych z Twoją firmą. Mogą to być zdjęcia, wpisy i recenzje. Udostępniaj je w oficjalnych kanałach marki!

Pozostałe najnowsze artykuły

Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów

W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,...

Opportunity Alert #100: Stwórz podcast dla swojej marki

Podcastów słucha już 16% użytkowników aplikacji Spotify. I jedna czwarta polskich internautów! Odbiorcy dobrych podcastów są gotowi spędzić na słuchaniu...

Opportunity Alert #99: Buduj interakcję na stronie www

Dodaj do strony www elementy, z którymi użytkownicy mogą wchodzić w interakcję: ankiety, kalkulatory, quizy i konfiguratory. Według agencji Outgrow,...