Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
SKILLS not JOBS. Jak sztuczna inteligencja zmienia rynek pracy i redefiniuje nasze kariery?
– Tato, a co ty właściwie robisz w pracy? Za każdym razem, kiedy słyszę to pytanie od syna, zaczynam nerwowo…
Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać
Kilka lat temu kampania „Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….
Marketing afiliacyjny – co to jest? Poradnik prowadzenia kampanii partnerskich
Marketing afiliacyjny opiera się na współpracy reklamodawcy (sprzedawcy) z partnerem (afiliantem), który przyjmuje rolę “pośrednika” sprzedaży. Sprzedawca zyskuje kolejnych klientów,…
Wstęp do performance marketingu: 5 podstawowych narzędzi
Performance marketing, czyli ciężkie działa internetowej reklamy, ma jeden, zasadniczy cel – generować sprzedaż. Co jednak ciekawe, gdy przed 3…
3 inspirujące przykłady grywalizacji
Walka o uwagę i zainteresowanie konsumenta, pracownika, czytelnika, użytkownika. To problem, z którym ścigają się dzisiaj wszyscy – marki, pracodawcy,…
Powiadomienia push – 5 kroków do satysfakcji klienta
Obecnie największym wyzwaniem sklepów internetowych jest dostarczanie pozytywnych doświadczeń klientom, również w kwestii otrzymywanych powiadomień transakcyjnych. W branży e-commerce liczy…
Grywalizacja konsumentów: skuteczny program lojalnościowy
Jeszcze kilkanaście lat temu długo wyczekiwaliśmy na to, aby mieć jakąś rzecz. Zanim przesiedliśmy się ze słuchania kaset na walkamanie,…
Grywalizacja receptą na kryzys zaangażowania konsumentów
Chyba najciekawszą cechą mediów społecznościowych jest to, że dla użytkownika twój brand jest tak samo (nie)istotny, jak brand nie tylko…
Usuwaj subskrybentów: 5 kroków do zadbanej bazy
Baza mailingowa to serce niemal każdej kampanii marketingowej i nawet jeżeli nie jest wykorzystywana bezpośrednio do promocji, zbieranie adresów bezwzględnie…