Grywalizacja Social Media dla HBO [case study]

array(24) { ["ID"]=> int(5853) ["id"]=> int(5853) ["title"]=> string(22) "Adrian Witkowski Gamfi" ["filename"]=> string(41) "Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["filesize"]=> int(4394) ["url"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["link"]=> string(41) "https://adnext.pl/adrian-witkowski-gamfi/" ["alt"]=> string(22) "Adrian Witkowski Gamfi" ["author"]=> string(2) "21" ["description"]=> string(0) "" ["caption"]=> string(0) "" ["name"]=> string(22) "adrian-witkowski-gamfi" ["status"]=> string(7) "inherit" ["uploaded_to"]=> int(0) ["date"]=> string(19) "2020-07-20 11:51:35" ["modified"]=> string(19) "2020-07-20 11:51:43" ["menu_order"]=> int(0) ["mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["type"]=> string(5) "image" ["subtype"]=> string(4) "jpeg" ["icon"]=> string(54) "https://adnext.pl/wp-includes/images/media/default.png" ["width"]=> int(116) ["height"]=> int(116) ["sizes"]=> array(27) { ["thumbnail"]=> string(79) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-150x150.jpg" ["thumbnail-width"]=> int(150) ["thumbnail-height"]=> int(150) ["medium"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["medium-width"]=> int(116) ["medium-height"]=> int(116) ["medium_large"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["medium_large-width"]=> int(116) ["medium_large-height"]=> int(116) ["large"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["large-width"]=> int(116) ["large-height"]=> int(116) ["1536x1536"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["1536x1536-width"]=> int(116) ["1536x1536-height"]=> int(116) ["2048x2048"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["2048x2048-width"]=> int(116) ["2048x2048-height"]=> int(116) ["thumbnail-archive-content"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["thumbnail-archive-content-width"]=> int(116) ["thumbnail-archive-content-height"]=> int(116) ["medium_medium"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["medium_medium-width"]=> int(116) ["medium_medium-height"]=> int(116) ["mailpoet_newsletter_max"]=> string(86) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Adrian-Witkowski-Gamfi-e1691675138534.jpg" ["mailpoet_newsletter_max-width"]=> int(116) ["mailpoet_newsletter_max-height"]=> int(116) } }
Adrian Witkowski
linkedin

Adrian Witkowski

CEO w Gamfi

Współzałożyciel i CEO Gamfi, firmy tworzącej platformę grywalizacyjną do wyznaczania celów, budowania zaangażowania, feedbackowania i nagradzania. Od 12 lat zajmuje się usprawnianiem biznesu dzięki rozwiązaniom grywalizacyjnym. Zobacz więcej tekstów tego autora

Pozostałe najnowsze artykuły

3 inspirujące przykłady grywalizacji

Walka o uwagę i zainteresowanie konsumenta, pracownika, czytelnika, użytkownika. To problem, z którym ścigają się dzisiaj wszyscy – marki, pracodawcy,...

Grywalizacja konsumentów: skuteczny program lojalnościowy

Jeszcze kilkanaście lat temu długo wyczekiwaliśmy na to, aby mieć jakąś rzecz. Zanim przesiedliśmy się ze słuchania kaset na walkamanie,...

Grywalizacja receptą na kryzys zaangażowania konsumentów

Chyba najciekawszą cechą mediów społecznościowych jest to, że dla użytkownika twój brand jest tak samo (nie)istotny, jak brand nie tylko...