SKILLS not JOBS. Jak sztuczna inteligencja zmienia rynek pracy i redefiniuje nasze kariery?
– Tato, a co ty właściwie robisz w pracy? Za każdym razem, kiedy słyszę to pytanie od syna, zaczynam nerwowo…
Pandemia i jej wpływ na konsumentów
Po falach pandemii firmy powinny dostosować się do nieznanych dotąd warunków na rynku i zbudować relacje z odbiorcami, oferując nową…
9 powodów skuteczności list [prezentacja]
Zobacz prezentację i odkryj dlaczego treści w formie listy są tak skuteczne.
Generowanie leadów nie musi być nudne
Kim jest lead w B2B? Czy jest to bezosobowa masa a może postać biznesmena rodem z lat 50.? Jeśli tak…
Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?
Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…
Pokonaj konkurencję lepszą obsługą klienta
Do napisania tego tekstu zainspirował mnie wpis na Facebooku Marcina Szeląga, Partnera w funduszu inwestycyjnym Innovation Nest. Jeśli korzystacie z…
Autentyczność – klucz do skutecznej komunikację marki
Nakładem wydawnictwa Onepress pojawiła się niedawno książka Anny Piwowarskiej “Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i autentycznym przekazie?”….
Zwiększanie CLV – jedyny sposób na sukces
Spotykam się z opiniami, że ze wszelkiego rodzaju wskaźnikami określającymi kondycję młodej/nastoletniej firmy jest kłopot, bo za wszelką cenę próbuje…
Czy wiesz, jak zbudować kulturę biznesu skupioną na kliencie?
Zappos – internetowy sklep odzieżowy to jeden z najczęściej podawanych przykładów, obrazujących czym powinna być prawdziwa strategia zorientowania na klienta….