Cel kampanii: Wsparcie działań sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie, zapraszanie na dni otwarte (prezentacja mieszkań, wyprzedaże mieszkań, oferty specjalne)
Zastosowane formaty
Kampania e-mail marketingowa skierowana do osób z wyższą niż przeciętna siłą nabywczą (wysokie zarobki), zamieszkujących Warszawę i okolice. Przekaz skierowano do: Prezesów, Dyrektorów, Menadżerów firm i instytucji, wolnych zawodów: artystów, architektów, lekarzy etc.
Kampania SMS – skierowana do osób zamożnych płacących rachunki telefoniczne powyżej 100 zł miesięcznie, posiadających smartfony, z Warszawy i okolic.
Wykorzystane narzędzia
JETNET – sieć baz mailingowych, zarządzana i wspierana technologicznie przez Media Team Interactive. W ramach kampanii wykorzystano wysokogatunkowe bazy danych osób zamożnych, wyselekcjonowane na podstawie danych behawioralnych i nawigacyjnych pochodzących z reakcji na maile o podobnej tematyce.
JET MAIL – nowoczesny system do budowania strategii e-mail marketingowej oraz masowej wysyłki wiadomości e-mailingowych, charakteryzujący się wysoką dostarczalnością maili (98%) oraz szybkością realizacji wysyłki.
Rezultaty
Wzrost liczby osób zainteresowanych zakupem mieszkań oferowanych przez Marvipol w różnych lokalizacjach w Warszawie. Pozyskanie nowej grupy osób zainteresowanych zakupem mieszkania, które wzięły udział w prezentacjach apartamentów w czasie dni otwartych.
Co na to klient?
„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Media Team Interactive. Właściwe zaplanowanie kampanii, dobór odpowiednich baz danych oraz użycie innowacyjnych narzędzi przełożył się na wyższe zainteresowanie ofertą naszych mieszkań. W przyszłości planujemy rozszerzenie współpracy o nowoczesne formaty np. wideomailingi i wykorzystanie narzędzi optymalizujących kreację”
Iwona Niderla – Specjalista ds. Marketingu Internetowego Marvipol SA