Konkursy cieszą się w branży marketingowej dużym powodzeniem. My również ich nie omijamy, w tym roku odbywa się V edycja Konkursu e-Commerce Polska awards. Inicjatywa jest dedykowana sklepom i platformom internetowych, które dostosowują się do zmian zachodzących na rynku. W tym roku w zmaganiach bierze udział klient spółki Optimise – Neckermann Podróże.
Platforma do zakupu podróży Neckermann została zgłoszona do Konkursu e-Commerce Polska awards w kategorii „Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży”. W działaniach promocyjnych firma elastycznie podchodzi do potrzeb swoich klientów i kładzie szczególny nacisk na przywrócenie e-konsumentom przyjemności w kontakcie z reklamą.
W ubiegłym roku jedna ze spółek grupy AdNext – Optimise, wsparła swojego klienta przy realizacji kampanii, która zdobyła główną nagrodę w konkursie Ekomersy 2016. Kampania realizowana dla Neckermann Podróże została nagrodzona za spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży.
W Konkursie e-Commerce Polska awards e-konsumenci mogą wcielić się w role jury i wybrać platformę w kategorii – Najlepsza obsługa Klienta. Zachęcamy do oddania swojego głosu do 31.08 http://opinie.mobi/#/token/F9I7QL?skipi
Ekspertka performance marketingu, zarządzania oraz analizy danych, w branży od 2006 r. Pracując w grupie K2 Internet, wprowadziła na polski rynek zanox.de AG (obecnie AWIN). Jako dyrektor ds. marketingu partnerskiego w system3.pl odpowiadała za budowę technologii partnerskiej oraz rozwój firmy. Reprezentuje WeDare w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Zobacz więcej tekstów tego autora