Czego może nauczyć Cię Kanye West?
Kiedy Kanye West tweetuje, świat drży. Czy celebryci mają łatwiej w mediach społecznościowych? Przyjrzymy się temu biorąc na tapet komunikację…
Wyobraź sobie grupę odbiorców, która nie jest bombardowana komunikatami reklamowymi prowadzącymi do tego, że zjawiska takie jak ślepota bannerowa zaczynają…
Trendy Instagram Marketingu (cz. 2)
To trend, który sprawia, że, niejeden marketingowiec przeciera oczy ze zdumienia. Dziś bierzemy go na tapetę. Opowiemy Ci o tym,…
Trendy Instagram Marketingu (cz. 1)
Instagram się zmienia. Rozwija się w niesamowitym tempie. Wymaga większego zaangażowania w tworzenie treści i wykorzystania możliwości reklamowych do zbudowania…
Te kampanie Cię zainspirują: świąteczne reklamy
Ludzie z zasady nie lubią reklam. Jednak jeżeli zrobisz jednoznacznie dobrą kampanię – sytuacja obróci się o więcej niż 180…
Dlaczego i jak współpracować z NGO?
Firmy, które współpracują z organizacjami z trzeciego sektora mogą dzielić się z odbiorcami wartościami, które mają dla nich gigantyczne znaczenie….
Współpraca z blogerami – jak to robić?
Chcesz zwiększyć sprzedaż i poprawić wizerunek marki? Pracuj z blogerami! Dzisiaj zajmiemy się tym, od czego zacząć i co robić,…
Internetowi influencerzy wychowują nasze dzieci
Autentyczność i ogromny potencjał zasięgowy powoduje, że osoby znane z Internetu mogą wywierać naprawdę duży wpływ na swoich odbiorców. Jeżeli…
Blogi czy vlogi? Kondycja twórczej strefy
Polskie blogi są coraz lepiej odbierane przez czytelników głównie przez fakt ich profesjonalizacji. Jedyne, co może im zagrozić, to wideo,…