Jak promować biznes stacjonarny w sieci?

Ogromną przewagą reklamy online są narzędzia analityczne, które pozwalają mierzyć niemal najmniejsze szczegóły i optymalizować działania tak, by jednocześnie obniżać…

Czytaj więcej

Instagram Stories: jak się za to zabrać?

Instagram Stories spełnia marzenia marketingowców, którzy chcą docierać do dużego grona odbiorców. Bez konieczności płacenia lub stosowania jednego z tysięcy…

Czytaj więcej

ePrivacy w Brukseli – co dalej?

Razem z innymi członkami IAB uczestniczyliśmy w konsultacjach dotyczących unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych…

Czytaj więcej

Rewolucja w AR wyprzedzi VR?

Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…

Czytaj więcej

Dużo odwiedzających, zero konwersji? To wina copy

Zrobiłeś świetny produkt. Włożyłeś ogrom czasu i pracy, ale było warto – bo dziś masz do zaoferowania materiał po brzegi…

Czytaj więcej

Agile marketing – jak dowozić wyniki w zespole?

Wyobraź sobie wielki plac budowy. Ogrom maszyn, sporo materiałów i jeszcze więcej pracowników. Wielopoziomowa budowla będzie rzucać cień na wszystkie…

Czytaj więcej

Mały może więcej: mikroinfluencer nową tajną bronią

Influencer marketing to prawdopodobnie najważniejszy “buzzword” ostatnich kilku lat. Demokratyzacja dostępu do sieci, kreatywność i narzędzia umożliwiające jej ekspresję stworzyły…

Czytaj więcej

Musically: złoto teen marketingu

Musical.ly to platforma społecznościowa (100% mobile) służąca do tworzenia, udostępniania i odkrywania 15-sekundowych wideoklipów muzycznych. Z założenia, apka miała konsumować…

Czytaj więcej

Strategia content marketingowa: 3 kluczowe elementy

Jeśli zajmujesz się content marketingiem, na pewno stanąłeś już – albo staniesz wkrótce – przed zadaniem polegającym na spisaniu strategii…

Czytaj więcej