Dlaczego hashtag traci na znaczeniu?
Hashtagi, głównie na Twitterze i Instagramie, miały zrewolucjonizować komunikację, dziś jednak coraz cześciej widzimy, że ich skuteczność w działaniach marketingowych…
Trendy w projektowaniu stron internetowych
Sposób, w jaki projektuje się strony, przechodzi fascynującą ewolucję od kilkunastu lat. Dążenie do maksymalnego uproszczenia interfejsów, wygładzania krawędzi, spłaszczania…
Multikanałowa komunikacja w turystyce [case study]
Segment travel to prawdziwe wyzwanie dla marketingowca. Jego specyfikę ciężko uchwycić inaczej, niż na konkretnym przykładzie, dlatego z radością przedstawiamy…
Jak zacząć działania w influencer marketingu?
W podsumowaniu roku polskiej blogosfery dla Wirtualnych Mediów Barbara Sołtysińska (CEO w LifeTube) stwierdziła: „Na świecie, ale też w Polsce,…
PFRON: kampania Mastermind [case study]
Kampania mająca na celu zmianę jakiegoś aspektu społecznej rzeczywistości wymaga zupełnie innego podejścia, niż projekt, który ma wygenerować większą sprzedaż….
Kampania promocyjna Bonduelle [case study]
Zapoznaj się z jednym z najnowszych przykładów wykorzystania grywalizacji na rynku polskim przez firmę Gamfi dla marki Bonduelle – platformą…
Kampania mailingowa dla Marvipol [case study]
Cel kampanii: Wsparcie działań sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie, zapraszanie na dni otwarte (prezentacja mieszkań, wyprzedaże mieszkań, oferty specjalne)