Jak przekonać marketera do aktualizacji baz danych?
Celem marketingu bazodanowego jest budowanie relacji z klientami. Im bliższa relacja, tym większa skłonność klienta do kupowania, również po wyższych…
Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów
W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,…
Dlaczego warto poznawać narzędzia do marketing automation?
Marketing automation na dobre zagościł w strategiach marketingowych, szczególnie w branży e-commerce. Wciąż rosnący popyt na zakupy online wymusił na…
Człowiek kontra automatyzacja, czyli przyszłość branży marketingowej
W dobie nowoczesnych technologii naturalną koleją rzeczy jest poszukiwanie rozwiązań, które pomagają zautomatyzować codziennie zadania, tym samym oszczędzając czas i…
3 zalety Marketing Automation, które poprawią pracę w zespole
Narzędzia do automatyzacji są wykorzystywane zarówno przez małe, jak i większe przedsiębiorstwa. Pomagają usprawnić pracę działów marketingu i sprzedaży, ułatwiając…
Marketing Automation zostanie z nami na dłużej – 3 powody
Marketing Automation to stosunkowo nowe pojęcie w świecie marketingu, jednak marketerzy odkryli ogromny potencjał tego rozwiązania i coraz chętniej wykorzystują…
Powiadomienia push i targetowanie użytkowników
Podstawowym przeznaczeniem powiadomień push jest zaangażowanie użytkowników, podtrzymanie kontaktu, zwiększenie ruchu w witrynie i informowanie o ofercie sklepów online. Jednak…
Messenger Marketing – dlaczego warto?
Messenger Marketing to ostatnio dość popularny temat, prawda? Choć na jakiś czas zrobiło się o nim trochę ciszej – jak…
Zbuduj sobie bota! To prostsze niż układanie puzzli
Ta myśl na pewno pojawiła się również w Twojej głowie. Czy sztuczna inteligencja zastąpi pracę ludzi? Niektórzy zastanawiają się też…