Notyfikacje web-push w generowaniu ruchu
Od kiedy marketerzy zyskali możliwość pokazywania komunikatów typu push z poziomu przeglądarki, nie milkną dyskusje mające rozsądzić, czy web notyfikacje…
4 trendy w Big Data na 2017, które musisz znać
Po wpisaniu Big Data w Google jednym z pierwszych wyników będzie tekst, który przekonuje, że to określenie nie odnosi się…
Czy social media zabiły newsletter?
Czy niepozorny newsletter wciąż ma znaczenie w strategiach marketingowych, czy też stał się reliktem z czasów, gdy dla mailingu nie…
Hiperpersonalizacja w marketing automation
Jeśli wierzysz, że niespersonalizowany mailing wysłany z wykorzystaniem systemów marketing automation do jak największej ilości osób pomoże ci bez większego…
Bazy danych w e-mail marketingu: kupować czy budować?
E-mail marketing wykorzystuje 82% firm działających zarówno w obszarach B2B i B2C*. Bazy danych są więc dla nich podstawą działań…
Jak poprawiać konwersję poprzez marketing automation?
Automatyzacja działań marketingowych, która polega na zwiększaniu zaangażowania klientów (oraz potencjalnych klientów) poprzez interakcję opartą o ich zachowania na stronie…
Skuteczny zapis do newslettera krok po kroku
Newsletter jest jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi w marketingu. Według raportu Content Marketing Institute newslettery stosuje 81% przepytanych marketerów, a…
Kampania drip: droga do nowych klientów
Tak zwane drip campaigns, co tłumaczy się na polski jako „kampanie kropelkowe”, to niezwykle rzadko poruszany temat w krajowej branży…
5 najczęściej spotykanych błędów w e-mail marketingu
Odkąd media społecznościowe na dobre zadomowiły się w rzeczywistości, zaczęto ogłaszać śmierć e-mail marketingu. Mimo tych przepowiedni, poczta elektroniczna wciąż…