Marketing afiliacyjny – co to jest? Poradnik prowadzenia kampanii partnerskich
Marketing afiliacyjny opiera się na współpracy reklamodawcy (sprzedawcy) z partnerem (afiliantem), który przyjmuje rolę “pośrednika” sprzedaży. Sprzedawca zyskuje kolejnych klientów,…
Wstęp do performance marketingu: 5 podstawowych narzędzi
Performance marketing, czyli ciężkie działa internetowej reklamy, ma jeden, zasadniczy cel – generować sprzedaż. Co jednak ciekawe, gdy przed 3…
3 sekretne składniki afiliacji, które musi znać każdy bloger
Jak zacząć zarabiać na blogu? To pytanie na pewno pojawia się w głowach wielu blogerów, nie tylko tych początkujących. Jedną…
8 przykazań skutecznego retargetingu
Retargeting to bardzo popularne ostatnio narzędzie sprzedażowe do wspierania decyzji zakupowych niezdecydowanych klientów. Funkcjonuje ono również z powodzeniem w programach partnerskich. Wśród najskuteczniejszych wydawców…
Jak zarabiać w programach partnerskich? [checklista]
Jak przekonać wydawcę do promowania twojego programu partnerskiego? Tylko i wyłącznie możliwością zarobku. Jeśli jednak sądzisz, że ogranicza się to…
Przyszłość Performance Marketingu – urządzenia i dane
Performance Marketing potrzebuje efektywnych rozwiązań dla cross-device tracking (technologii śledzenia na różnych urządzeniach), deduplikacji międzykanałowej (channel de-duplication) oraz atrybucji i…
Czynniki sukcesu w Lead Generation
Jak zyskowne może być afiliowanie się z programem partnerskim z branży finansowej pokazał na własnym przykładzie Michał Szafrański zarabiając w…
Wieloekranowość w atrybucji: metody
Przeciętnie, nawet do 90% przekazu marketingowego odbieramy poprzez monitory na różnych urządzeniach. Pojęcie wieloekranowości (lub inaczej – multiscreen) nie jest…
Jesteś gotów na mobile friendly algorytm Google?
Jeśli jesteś reklamodawcą, którego sprzedaż bazuje na ruchu z afiliacji, problemy wydawców są twoimi problemami. Oto jak powinniście przygotować się…