Non-human traffic i click fraud w marketingu
Wielu specjalistów najchętniej schowałoby głowy w piasek, gdyby zapytać ich o ryzyko fraudów w marketingu, wynikających z internetowego non-human traffic…
Jak pozyskać studenta w sieci? Poradnik dla marketera
Zapewne wciąż dobrze pamiętasz, że wybór kierunku studiów nie jest tylko wyborem ścieżki kariery, ale wiąże się z dużymi zmianami…
Reklamodawco, używasz Google Analytics? Bądź ostrożny!
Kult flagowego narzędzia Google w świecie marketingu online trwa w najlepsze – Analytics, przy całym swoim specyficznym UX, stanowi niezwykle użyteczny…
Performance marketing i 10% konwersji w sprzedaży mieszkań
Rynek nieruchomości w świecie online istnieje i ma się dobrze. Jednak, by tak było, firma rozpoczynająca promocję swoich produktów w…
Customer Lifetime Cycle w performance marketingu
Historia reklamy w sieci stanowi doskonałe odzwierciedlenie historii internetu jako takiego; ewolucja formatów i stopniowo zwiększające się możliwości docierania z…
4 sposoby na poprawę konwersji
Każdy, kto obejrzał choć jeden odcinek Mad Mana wie, że reklama w latach 60. była sztuką; piękne, oryginalne i wieloznaczeniowe…
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 900%?
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Razem z Michałem Pachnikiem – dyrektorem operacyjnym Optimise – prezentujemy case study sklepu e-Horyzont. Pokazujemy,…
Pozyskiwanie klientów branży ubezpieczeń [case study]
Celem kampanii przygotowanej dla klienta z branży ubezpieczeniowej przez Optimise było wypromowanie jego produktów (ubezpieczenie OC/AC, NNW, ubezpieczenie na życie)…
Prawda czy fałsz? 6 mitów afiliacji
Istnieje wiele nieporozumień, dotyczących marketingu afiliacyjnego. Blogerzy, mniejsi wydawcy i średnie sklepy internetowe nie zawsze wierzą w jego skuteczność. Podstawowym powodem jest…