Kampania społeczna? Te przykłady musisz znać
Kilka lat temu kampania „Melanż. Oczekiwania vs rzeczywistość” sprowokowała wiele głosów i wzbudziła kontrowersje, które towarzyszą kampaniom społecznym od zawsze….
Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?
Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…
Autentyczność – klucz do skutecznej komunikację marki
Nakładem wydawnictwa Onepress pojawiła się niedawno książka Anny Piwowarskiej “Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i autentycznym przekazie?”….
7 zasad strategii marketingowej do Millenialsów
Milenialsi to generacja, o której się dużo mówi. Pokolenie selfies, komunikacji obrazkowej i smartfonów reprezentuje coraz większy procent siły nabywczej….
Infografika: jak skutecznie poskromić milenialsów
Kim są milenialsi? O czym należy pamiętać tworząc strategię dla tej grupy? Odkryj odpowiedzi w naszej najnowszej infografice.
Czy Facebook to must have dla Twojej firmy?
W 2014 roku Copyblogger – firma specjalizująca się w content marketingu – zlikwidowała swój fan page na Facebooku. Lawina ruszyła…
Drip campaign: 3 klucze do wysokiej konwersji
Wyobraź sobie taki obrazek: zamiast ręcznie wypuszczać kolejne kampanie newsletterowe, pojedyncze maile wysyłają się do odbiorców na podstawie tego, jakie…
3 proste sposoby na hakowanie wzrostu firmy
Zaproponowany w 2010 roku przez Seana Ellisa termin „growth hacking” [ang. hakowanie wzrostu] okrzepł już wśród marketerów w USA –…
Jak napisać dobry brief dla agencji?
W dalszym ciągu zdarzają się niesamowite przypadki, w które ciężko uwierzyć. Mamy tu na myśli udane projekty zleceniodawca-zleceniobiorca nieoparte na…