ABC Inbound Marketingu: poradnik
Spokojne wylegiwanie się na kanapie przerywa dzwonek telefonu. Niezapisany numer. Odbierasz i szybko orientujesz się, że ktoś chce zrobić z…
Komunikat z frontu: Snapchat nie umiera!
Powstał w 2011 roku i stał się prawdziwą sensacją. Nowa platforma społecznościowa oferowała innowacyjne rozwiązania – efemeryczność i atrakcyjne nakładki…
Absurdy Facebooka: co robić, gdy zablokują fanpage?
Facebook potrafi zaskoczyć. Niestety, mało kiedy są to przyjemne niespodzianki. Sprawdziliśmy, co najczęściej wprawia administratorów w zakłopotanie i powiemy, kiedy…
Transmisje Live: jak możesz na tym skorzystać?
Co zrobi Kowalski, kiedy powiesz mu, że co drugi człowiek ogląda video w sieci każdego dnia? Zdziwi się. Bo przecież…
Facebook się starzeje. Jak skończy serwis Zuckerberga?
Koniec Facebooka jest jak koniec świata. Dobrze wiemy, że kiedyś nadejdzie i nie będzie to powód do świętowania. Przedstawiamy statystyki…
Kanwa: przestań się bać, zacznij tworzyć
Swoją pierwszą kanwę możesz stworzyć na dwa sposoby. Albo korzystając z zaawansowanego kreatora kanw – gdzie sam określasz i wypełniasz…
Gdzie dystrybuować treści dla pokolenia Z?
Ten artykuł mógłby nazywać się np. „[SZOK!] – 3 rzeczy, których nie wiedziałeś o współczesnych nastolatkach”, albo „[ZOBACZ] [MEMY] Gdzie…
Facebook: kilka lekcji z komunikacji marek
Błędy językowe? Powierzchowny kontakt z odbiorcą? Czy też częstotliwość informowania o ofercie firmy i nachalne reklamy? Każdy z tych błędów,…
Jak drugi ekran tchnął nowe życie w telewizję
Przełączanie się między zakładkami przeglądarki, internetowy multitasking, nie pozwalający się skupić na jednym tylko zajęciu – to popularne argumenty za…