Influencerzy: kogo i jak pozyskiwać do promocji marki

Blogerzy, recenzenci i sieciowi liderzy opinii powszechnie uważani są za receptę na tzw. ślepotę banerową – osobistym rekomendacjom ufamy niemal…

Czytaj więcej

Performance marketing w promocji szkolnictwa wyższego

Obecny niż demograficzny powoduje, że uczelnie wyższe oraz inne podmioty zajmujące się zawodowo edukacją młodych coraz mocniej muszą walczyć o…

Czytaj więcej

Jak nowe media zmieniły marketing?

Wyobraź sobie konfrontację przeciwnika i zwolennika nowych technologii. Czy istnieje jakaś kwestia, w której mogliby się zgodzić? Na pewno jedna…

Czytaj więcej

Proste wskazówki promocji marki na Instagramie

Kiedy powstaje ten wstęp jest początek 2016 roku, wtorek przed godziną 11:00. Według Internet Live Stats na Instagramie opublikowano już…

Czytaj więcej

Reklamy na Facebooku: jak dotrzeć do klienta?

Tytuł może wydawać się nieco tautologiczny; skoro kogoś możemy określić mianem „klienta”, to znaczy, że jest „właściwy”, w tym sensie,…

Czytaj więcej

5 błędów e-mail marketingu [prezentacja]

Czy wiesz, że 61% marketerów potwierdza skuteczność e-mail marketingu (źródło: Ascend2 “E-mail marketing trends 2015”)?

Czytaj więcej

3 trendy marketingu do 2020 roku [prezentacja]

W prezentacji nie znajdziesz konkretnych rozwiązań. Zamiast tego dowiesz się, w jaki sposób będzie ewoluować postawa klienta, kształtując tym samym reakcje marketerów.

Czytaj więcej

Jak budować wizerunek i sprzedawać więcej?

Nie istnieje jedna odpowiedź na pytanie zawarte w temacie tego tekstu – to oczywiste. Każda marka to osobna historia do…

Czytaj więcej

Czy komunikacja 360º powinna być idealnym kołem?

W marketingu co jakiś czas pojawiają się nowe terminy. Kilka lat temu zachłyśnięto się „digitalem”, obecnie króluje „content marketing”. Marketerzy…

Czytaj więcej