Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
5 kroków do poprawy konwersji dla początkujących
Wielu przedsiębiorcom w trakcie pracy nad tworzeniem struktury firmowej strony internetowej towarzyszy syndrom babci, która zapomina, że brzuch jej wnuka…
Employer branding: autentyczność wycelowana w kandydata
Nie tak dawno pożegnaliśmy sezon, w którym na firmowych stronach zaroiło się od zdjęć z konkursu pt. “Wymuszony Uśmiech Roku”….
Social media: strategia czy spontaniczność?
Nie ma krwi, nie ma też ciężkich pocisków ani jeńców. A jednak – social media marketing jest jak wojna. Ciągły…
ABC Inbound Marketingu: poradnik
Spokojne wylegiwanie się na kanapie przerywa dzwonek telefonu. Niezapisany numer. Odbierasz i szybko orientujesz się, że ktoś chce zrobić z…
Komunikat z frontu: Snapchat nie umiera!
Powstał w 2011 roku i stał się prawdziwą sensacją. Nowa platforma społecznościowa oferowała innowacyjne rozwiązania – efemeryczność i atrakcyjne nakładki…
Absurdy Facebooka: co robić, gdy zablokują fanpage?
Facebook potrafi zaskoczyć. Niestety, mało kiedy są to przyjemne niespodzianki. Sprawdziliśmy, co najczęściej wprawia administratorów w zakłopotanie i powiemy, kiedy…
Instagram Stories: jak się za to zabrać?
Instagram Stories spełnia marzenia marketingowców, którzy chcą docierać do dużego grona odbiorców. Bez konieczności płacenia lub stosowania jednego z tysięcy…
Transmisje Live: jak możesz na tym skorzystać?
Co zrobi Kowalski, kiedy powiesz mu, że co drugi człowiek ogląda video w sieci każdego dnia? Zdziwi się. Bo przecież…
ePrivacy w Brukseli – co dalej?
Razem z innymi członkami IAB uczestniczyliśmy w konsultacjach dotyczących unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych…