Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
ePrivacy w Brukseli – co dalej?
Razem z innymi członkami IAB uczestniczyliśmy w konsultacjach dotyczących unijnego projektu rozporządzenia w sprawie poszanowania życia prywatnego oraz ochrony danych…
Facebook się starzeje. Jak skończy serwis Zuckerberga?
Koniec Facebooka jest jak koniec świata. Dobrze wiemy, że kiedyś nadejdzie i nie będzie to powód do świętowania. Przedstawiamy statystyki…
Stoimy przed wielką bramą, która prowadzi do nowej rzeczywistości. To, co dotychczas istniało tylko w wyobraźni człowieka, już niedługo będziemy…
Kanwa: przestań się bać, zacznij tworzyć
Swoją pierwszą kanwę możesz stworzyć na dwa sposoby. Albo korzystając z zaawansowanego kreatora kanw – gdzie sam określasz i wypełniasz…
Dużo odwiedzających, zero konwersji? To wina copy
Zrobiłeś świetny produkt. Włożyłeś ogrom czasu i pracy, ale było warto – bo dziś masz do zaoferowania materiał po brzegi…
Agile marketing – jak dowozić wyniki w zespole?
Wyobraź sobie wielki plac budowy. Ogrom maszyn, sporo materiałów i jeszcze więcej pracowników. Wielopoziomowa budowla będzie rzucać cień na wszystkie…
Zbuduj sobie bota! To prostsze niż układanie puzzli
Ta myśl na pewno pojawiła się również w Twojej głowie. Czy sztuczna inteligencja zastąpi pracę ludzi? Niektórzy zastanawiają się też…
Mały może więcej: mikroinfluencer nową tajną bronią
Influencer marketing to prawdopodobnie najważniejszy “buzzword” ostatnich kilku lat. Demokratyzacja dostępu do sieci, kreatywność i narzędzia umożliwiające jej ekspresję stworzyły…
Grywalizacja w IT: przykłady najciekawszych kampanii
“Gry mają niezwykłą siłę wciągania nas w swój świat oraz motywowania do wykonywania określonych akcji”. Dzięki przenoszeniu mechanizmów znanych z…