Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Musically: złoto teen marketingu
Musical.ly to platforma społecznościowa (100% mobile) służąca do tworzenia, udostępniania i odkrywania 15-sekundowych wideoklipów muzycznych. Z założenia, apka miała konsumować…
Strategia content marketingowa: 3 kluczowe elementy
Jeśli zajmujesz się content marketingiem, na pewno stanąłeś już – albo staniesz wkrótce – przed zadaniem polegającym na spisaniu strategii…
Neckermann w Konkursie e-Commerce Polska Awards
Konkursy cieszą się w branży marketingowej dużym powodzeniem. My również ich nie omijamy, w tym roku odbywa się V edycja…
Gdzie dystrybuować treści dla pokolenia Z?
Ten artykuł mógłby nazywać się np. „[SZOK!] – 3 rzeczy, których nie wiedziałeś o współczesnych nastolatkach”, albo „[ZOBACZ] [MEMY] Gdzie…
Lekcje z marketingu w „trudnej” branży
Nie oszukujmy się – większość produktów nie zachwyca nowoczesnym designem, wiele usług nie niesie żadnego efektu „wow” – a i…
4 trendy w Big Data na 2017, które musisz znać
Po wpisaniu Big Data w Google jednym z pierwszych wyników będzie tekst, który przekonuje, że to określenie nie odnosi się…
Kobiety w marketingu: o czym pamiętać nie tylko 8 marca?
Od poprzedniego Dnia Kobiet sporo się zmieniło, jeśli chodzi o postrzeganie roli kobiety w marketingu. Poza deklaracjami, reklama i marketing naprawdę żyły…
WOM marketing w dobie influencerów
Marketing szeptany nie zawsze mógł się cieszyć najlepszą opinią – archaiczne (i amatorskie) podejście do tego tematu w ostatnich latach…
Super Bowl: święto próżności czy lekcja?
Wg New York Times koszt emisji 30-sekundowego spotu wyświetlanego w trakcie finału Super Bowl pobił zeszłoroczny rekord i osiągnął poziom…