Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Czy social media zabiły newsletter?
Czy niepozorny newsletter wciąż ma znaczenie w strategiach marketingowych, czy też stał się reliktem z czasów, gdy dla mailingu nie…
Dlaczego reklamodawcy kochają programmatic?
Aukcyjny model zakupów powierzchni reklamowej, czyli model Real-Time Bidding (RTB), stanowiący część większej całości, jaką jest programmatic buying, stanowi przedmiot…
Facebook: kilka lekcji z komunikacji marek
Błędy językowe? Powierzchowny kontakt z odbiorcą? Czy też częstotliwość informowania o ofercie firmy i nachalne reklamy? Każdy z tych błędów,…
Co wiemy o naszym odbiorcy dzięki funnelowi
Lejek zakupowy, lejek konwersji, funnel – to jeden z kluczowych elementów długofalowo zaplanowanej kampanii marketingowej. Świadomość poszczególnych etapów na ścieżce…
6 przykładów angażującego ambient marketingu
Czym jest ambient marketing? W telegraficznym skrócie – to forma niestandardowej reklamy, bądź akcji marketingowej, przeprowadzanej na styku światów online-offline…
Webcaster z Rafałem Oraczem o video w marketingu
Już na początku roku prognozowano, że 2016 r. będzie rokiem wideo – o tym, że to nie tylko kolejny slogan,…
Hiperpersonalizacja w marketing automation
Jeśli wierzysz, że niespersonalizowany mailing wysłany z wykorzystaniem systemów marketing automation do jak największej ilości osób pomoże ci bez większego…
Zmiany w Google: więcej tekstu, mniej banerów
Śledzenie zmian wprowadzanych przez Google to niemałe wyzwanie – nie tylko dla specjalistów od SEO. Co najmniej od 3 lat…
10 podcastów, których musisz posłuchać
W jednym z ostatnich tekstów, dotyczącym niedoszacowanych trendów w content marketingu, wspomnieliśmy o podcastach jako o niewyzyskanej szansie dla audiostorytellingu…