Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu

Czy social media zabiły newsletter?

Czy niepozorny newsletter wciąż ma znaczenie w strategiach marketingowych, czy też stał się reliktem z czasów, gdy dla mailingu nie…

Czytaj więcej

Dlaczego reklamodawcy kochają programmatic?

Aukcyjny model zakupów powierzchni reklamowej, czyli model Real-Time Bidding (RTB), stanowiący część większej całości, jaką jest programmatic buying, stanowi przedmiot…

Czytaj więcej

Facebook: kilka lekcji z komunikacji marek

Błędy językowe? Powierzchowny kontakt z odbiorcą? Czy też częstotliwość informowania o ofercie firmy i nachalne reklamy? Każdy z tych błędów,…

Czytaj więcej

Co wiemy o naszym odbiorcy dzięki funnelowi

Lejek zakupowy, lejek konwersji, funnel – to jeden z kluczowych elementów długofalowo zaplanowanej kampanii marketingowej. Świadomość poszczególnych etapów na ścieżce…

Czytaj więcej

6 przykładów angażującego ambient marketingu

Czym jest ambient marketing? W telegraficznym skrócie – to forma niestandardowej reklamy, bądź akcji marketingowej, przeprowadzanej na styku światów online-offline…

Czytaj więcej

Webcaster z Rafałem Oraczem o video w marketingu

Już na początku roku prognozowano, że 2016 r. będzie rokiem wideo – o tym, że to nie tylko kolejny slogan,…

Czytaj więcej

Hiperpersonalizacja w marketing automation

Jeśli wierzysz, że niespersonalizowany mailing wysłany z wykorzystaniem systemów marketing automation do jak największej ilości osób pomoże ci bez większego…

Czytaj więcej

Zmiany w Google: więcej tekstu, mniej banerów

Śledzenie zmian wprowadzanych przez Google to niemałe wyzwanie – nie tylko dla specjalistów od SEO. Co najmniej od 3 lat…

Czytaj więcej

10 podcastów, których musisz posłuchać

W jednym z ostatnich tekstów, dotyczącym niedoszacowanych trendów w content marketingu, wspomnieliśmy o podcastach jako o niewyzyskanej szansie dla audiostorytellingu…

Czytaj więcej