Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Dlaczego hashtag traci na znaczeniu?
Hashtagi, głównie na Twitterze i Instagramie, miały zrewolucjonizować komunikację, dziś jednak coraz cześciej widzimy, że ich skuteczność w działaniach marketingowych…
Chcesz angażować pracownika? Sprawdź gamifikację
Pewność siebie to ważna, ale rzadka karta przetargowa pracownika. Jak wynika z raportów o komunikacji wewnętrznej w firmach, aż 30%…
Non-human traffic i click fraud w marketingu
Wielu specjalistów najchętniej schowałoby głowy w piasek, gdyby zapytać ich o ryzyko fraudów w marketingu, wynikających z internetowego non-human traffic…
Jak drugi ekran tchnął nowe życie w telewizję
Przełączanie się między zakładkami przeglądarki, internetowy multitasking, nie pozwalający się skupić na jednym tylko zajęciu – to popularne argumenty za…
Jak pozyskać studenta w sieci? Poradnik dla marketera
Zapewne wciąż dobrze pamiętasz, że wybór kierunku studiów nie jest tylko wyborem ścieżki kariery, ale wiąże się z dużymi zmianami…
Trendy w projektowaniu stron internetowych
Sposób, w jaki projektuje się strony, przechodzi fascynującą ewolucję od kilkunastu lat. Dążenie do maksymalnego uproszczenia interfejsów, wygładzania krawędzi, spłaszczania…
Multikanałowa komunikacja w turystyce [case study]
Segment travel to prawdziwe wyzwanie dla marketingowca. Jego specyfikę ciężko uchwycić inaczej, niż na konkretnym przykładzie, dlatego z radością przedstawiamy…
Influencerzy: kogo i jak pozyskiwać do promocji marki
Blogerzy, recenzenci i sieciowi liderzy opinii powszechnie uważani są za receptę na tzw. ślepotę banerową – osobistym rekomendacjom ufamy niemal…
Performance marketing w promocji szkolnictwa wyższego
Obecny niż demograficzny powoduje, że uczelnie wyższe oraz inne podmioty zajmujące się zawodowo edukacją młodych coraz mocniej muszą walczyć o…