Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu

Dlaczego hashtag traci na znaczeniu?  

Hashtagi, głównie na Twitterze i Instagramie, miały zrewolucjonizować komunikację, dziś jednak coraz cześciej widzimy, że ich skuteczność w działaniach marketingowych…

Czytaj więcej

Chcesz angażować pracownika? Sprawdź gamifikację

Pewność siebie to ważna, ale rzadka karta przetargowa pracownika. Jak wynika z raportów o komunikacji wewnętrznej w firmach, aż 30%…

Czytaj więcej

Non-human traffic i click fraud w marketingu

Wielu specjalistów najchętniej schowałoby głowy w piasek, gdyby zapytać ich o ryzyko fraudów w marketingu, wynikających z internetowego non-human traffic…

Czytaj więcej

Jak drugi ekran tchnął nowe życie w telewizję

Przełączanie się między zakładkami przeglądarki, internetowy multitasking, nie pozwalający się skupić na jednym tylko zajęciu – to popularne argumenty za…

Czytaj więcej

Jak pozyskać studenta w sieci? Poradnik dla marketera

Zapewne wciąż dobrze pamiętasz, że wybór kierunku studiów nie jest tylko wyborem ścieżki kariery, ale wiąże się z dużymi zmianami…

Czytaj więcej

Trendy w projektowaniu stron internetowych

Sposób, w jaki projektuje się strony, przechodzi fascynującą ewolucję od kilkunastu lat. Dążenie do maksymalnego uproszczenia interfejsów, wygładzania krawędzi, spłaszczania…

Czytaj więcej

Multikanałowa komunikacja w turystyce [case study]

Segment travel to prawdziwe wyzwanie dla marketingowca. Jego specyfikę ciężko uchwycić inaczej, niż na konkretnym przykładzie, dlatego z radością przedstawiamy…

Czytaj więcej

Influencerzy: kogo i jak pozyskiwać do promocji marki

Blogerzy, recenzenci i sieciowi liderzy opinii powszechnie uważani są za receptę na tzw. ślepotę banerową – osobistym rekomendacjom ufamy niemal…

Czytaj więcej

Performance marketing w promocji szkolnictwa wyższego

Obecny niż demograficzny powoduje, że uczelnie wyższe oraz inne podmioty zajmujące się zawodowo edukacją młodych coraz mocniej muszą walczyć o…

Czytaj więcej