Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Reklamodawco, używasz Google Analytics? Bądź ostrożny!
Kult flagowego narzędzia Google w świecie marketingu online trwa w najlepsze – Analytics, przy całym swoim specyficznym UX, stanowi niezwykle użyteczny…
Performance marketing i 10% konwersji w sprzedaży mieszkań
Rynek nieruchomości w świecie online istnieje i ma się dobrze. Jednak, by tak było, firma rozpoczynająca promocję swoich produktów w…
Sprawdź 3 najlepsze książki o grywalizacji!
Grywalizacja to zjawisko, które, według przewidywań Gartnera z 2015 roku, zeszło ze „szczytu przerośniętych oczekiwań” i weszło w trend stopniowej adaptacji;…
Customer Lifetime Cycle w performance marketingu
Historia reklamy w sieci stanowi doskonałe odzwierciedlenie historii internetu jako takiego; ewolucja formatów i stopniowo zwiększające się możliwości docierania z…
Bazy danych w e-mail marketingu: kupować czy budować?
E-mail marketing wykorzystuje 82% firm działających zarówno w obszarach B2B i B2C*. Bazy danych są więc dla nich podstawą działań…
Jak poprawiać konwersję poprzez marketing automation?
Automatyzacja działań marketingowych, która polega na zwiększaniu zaangażowania klientów (oraz potencjalnych klientów) poprzez interakcję opartą o ich zachowania na stronie…
Jak nowe media zmieniły marketing?
Wyobraź sobie konfrontację przeciwnika i zwolennika nowych technologii. Czy istnieje jakaś kwestia, w której mogliby się zgodzić? Na pewno jedna…
4 sposoby na poprawę konwersji
Każdy, kto obejrzał choć jeden odcinek Mad Mana wie, że reklama w latach 60. była sztuką; piękne, oryginalne i wieloznaczeniowe…
Proste wskazówki promocji marki na Instagramie
Kiedy powstaje ten wstęp jest początek 2016 roku, wtorek przed godziną 11:00. Według Internet Live Stats na Instagramie opublikowano już…