Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Skuteczny zapis do newslettera krok po kroku
Newsletter jest jednym z najczęściej wykorzystywanych narzędzi w marketingu. Według raportu Content Marketing Institute newslettery stosuje 81% przepytanych marketerów, a…
Jak zwiększyć sprzedaż w e-sklepie o 900%?
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Razem z Michałem Pachnikiem – dyrektorem operacyjnym Optimise – prezentujemy case study sklepu e-Horyzont. Pokazujemy,…
Jak zacząć działania w influencer marketingu?
W podsumowaniu roku polskiej blogosfery dla Wirtualnych Mediów Barbara Sołtysińska (CEO w LifeTube) stwierdziła: „Na świecie, ale też w Polsce,…
Reklamy na Facebooku: jak dotrzeć do klienta?
Tytuł może wydawać się nieco tautologiczny; skoro kogoś możemy określić mianem „klienta”, to znaczy, że jest „właściwy”, w tym sensie,…
PFRON: kampania Mastermind [case study]
Kampania mająca na celu zmianę jakiegoś aspektu społecznej rzeczywistości wymaga zupełnie innego podejścia, niż projekt, który ma wygenerować większą sprzedaż….
Kampania drip: droga do nowych klientów
Tak zwane drip campaigns, co tłumaczy się na polski jako „kampanie kropelkowe”, to niezwykle rzadko poruszany temat w krajowej branży…
Kampania promocyjna Bonduelle [case study]
Zapoznaj się z jednym z najnowszych przykładów wykorzystania grywalizacji na rynku polskim przez firmę Gamfi dla marki Bonduelle – platformą…
Pozyskiwanie klientów branży ubezpieczeń [case study]
Celem kampanii przygotowanej dla klienta z branży ubezpieczeniowej przez Optimise było wypromowanie jego produktów (ubezpieczenie OC/AC, NNW, ubezpieczenie na życie)…
Grywalizacja Social Media dla HBO [case study]
Odkryj jak zgrywalizowana aplikacja Gamfi na facebook’a posłużyła jako platforma do promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO,…