Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Czym jest grywalizacja? Obalamy 5 największych mitów
Pojęcie grywalizacji od kilku lat funkcjonuje w świadomości polskich marketerów, do czego przyczyniła się m.in. książka Pawła Tkaczyka. Jednak, czy…
Pandemia i jej wpływ na konsumentów
Po falach pandemii firmy powinny dostosować się do nieznanych dotąd warunków na rynku i zbudować relacje z odbiorcami, oferując nową…
9 powodów skuteczności list [prezentacja]
Zobacz prezentację i odkryj dlaczego treści w formie listy są tak skuteczne.
Generowanie leadów nie musi być nudne
Kim jest lead w B2B? Czy jest to bezosobowa masa a może postać biznesmena rodem z lat 50.? Jeśli tak…
Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?
Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…
Jak automatyzować procesy i nie stać się robotem?
To, czy automatyzujesz już procesy marketingowe w swojej pracy, czy jeszcze nie, ma na razie względne znaczenie. Za 3 do…
Największe zagrożenia automatyzacji działań na Twitterze
Obsługa kanałów social media wymaga zatrudniania moderatorów treści, którzy czuwają nad poprawnością komunikacji. Człowiek jest elementem niezbędnym, by układanka była…
Pokonaj konkurencję lepszą obsługą klienta
Do napisania tego tekstu zainspirował mnie wpis na Facebooku Marcina Szeląga, Partnera w funduszu inwestycyjnym Innovation Nest. Jeśli korzystacie z…
Autentyczność – klucz do skutecznej komunikację marki
Nakładem wydawnictwa Onepress pojawiła się niedawno książka Anny Piwowarskiej “Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i autentycznym przekazie?”….