Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Czy wiesz, jak zbudować kulturę biznesu skupioną na kliencie?
Zappos – internetowy sklep odzieżowy to jeden z najczęściej podawanych przykładów, obrazujących czym powinna być prawdziwa strategia zorientowania na klienta….
Kiedy automatyzacja marketingu prowadzi do straty klienta?
Kiedy w firmie zostaje poruszona kwestia automatyzacji pewnych procesów (zdobywanie leadów, cold emailing, wysyłka wiadomości w oparciu o indywidualnie podejmowane akcje…
7 zasad strategii marketingowej do Millenialsów
Milenialsi to generacja, o której się dużo mówi. Pokolenie selfies, komunikacji obrazkowej i smartfonów reprezentuje coraz większy procent siły nabywczej….
3 sekretne składniki afiliacji, które musi znać każdy bloger
Jak zacząć zarabiać na blogu? To pytanie na pewno pojawia się w głowach wielu blogerów, nie tylko tych początkujących. Jedną…
Pielęgnowanie relacji, czyli cała prawda o lead nurturingu
Towarzyszenie klientowi na wszystkich etapach ścieżki zakupowej, poprzez automatyczne działania, ma na celu przekonanie go do zakupu. Dzięki temu, na…
Infografika: jak skutecznie poskromić milenialsów
Kim są milenialsi? O czym należy pamiętać tworząc strategię dla tej grupy? Odkryj odpowiedzi w naszej najnowszej infografice.
Czy Facebook to must have dla Twojej firmy?
W 2014 roku Copyblogger – firma specjalizująca się w content marketingu – zlikwidowała swój fan page na Facebooku. Lawina ruszyła…
Drip campaign: 3 klucze do wysokiej konwersji
Wyobraź sobie taki obrazek: zamiast ręcznie wypuszczać kolejne kampanie newsletterowe, pojedyncze maile wysyłają się do odbiorców na podstawie tego, jakie…
Grywalizacja – zabawka, która jest narzędziem
Pierwszym pytaniem współczesnego człowieka z pokolenia 3F (fun, friends, feedback) będzie pytanie „gdzie tu jest rozrywka”. Pierwszym pytaniem menadżera, będzie…