Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
W gamifikacji nie chodzi o zabawę
Jeśli spojrzymy z konsumenckiego punktu widzenia, logika stojąca za mechanizmami znanymi z gier towarzyszy nam nie tylko w życiu codziennym,…
8 przykazań skutecznego retargetingu
Retargeting to bardzo popularne ostatnio narzędzie sprzedażowe do wspierania decyzji zakupowych niezdecydowanych klientów. Funkcjonuje ono również z powodzeniem w programach partnerskich. Wśród najskuteczniejszych wydawców…
Najczęstsza przyczyna porażek start-upów: CLV vs CAC
Mówi się, że pozyskanie nowego klienta kosztuje 5 do 7 razy więcej niż jego utrzymanie. Mit ten ma swoje korzenie…
Jak zarabiać w programach partnerskich? [checklista]
Jak przekonać wydawcę do promowania twojego programu partnerskiego? Tylko i wyłącznie możliwością zarobku. Jeśli jednak sądzisz, że ogranicza się to…
Przyszłość Performance Marketingu – urządzenia i dane
Performance Marketing potrzebuje efektywnych rozwiązań dla cross-device tracking (technologii śledzenia na różnych urządzeniach), deduplikacji międzykanałowej (channel de-duplication) oraz atrybucji i…
Czynniki sukcesu w Lead Generation
Jak zyskowne może być afiliowanie się z programem partnerskim z branży finansowej pokazał na własnym przykładzie Michał Szafrański zarabiając w…
Jak zabezpieczyć się przed błędnymi i fałszywymi leadami?
Marketerzy prowadząc działania sprzedażowe w Internecie borykają się z problemem obsługi leadów, które zostały nieprawidłowo wypełnione (błędny numer telefonu, błędny…
Czy wykorzystujesz potencjał e-mail marketingu?
Wybrałeś ESP (Email Service Provider), zaimplementowałeś formularze, zaczynasz budować listę subskrybentów. Acha, musiałeś pewnie jeszcze ustawić autorespondery i być może…
7 kwestii związanych z wyborem Tag Management System
W świecie Internetu istnieją tysiące usług marketingowych. Ich tagi wypełniają miliardy stron generując tyleż samo połączeń i przepływów danych. Wszystko to…