Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Jak grywalizacja ułatwia pracę z pokoleniem Y
Eksperci prognozują, że do 2025 roku 75% pracowników na świecie będą stanowili milenialsi. Pokolenie Y to osoby urodzone między 1980…
3 proste sposoby na hakowanie wzrostu firmy
Zaproponowany w 2010 roku przez Seana Ellisa termin „growth hacking” [ang. hakowanie wzrostu] okrzepł już wśród marketerów w USA –…
Wieloekranowość w atrybucji: metody
Przeciętnie, nawet do 90% przekazu marketingowego odbieramy poprzez monitory na różnych urządzeniach. Pojęcie wieloekranowości (lub inaczej – multiscreen) nie jest…
Jak przekonać marketera do aktualizacji baz danych?
Celem marketingu bazodanowego jest budowanie relacji z klientami. Im bliższa relacja, tym większa skłonność klienta do kupowania, również po wyższych…
Jesteś gotów na mobile friendly algorytm Google?
Jeśli jesteś reklamodawcą, którego sprzedaż bazuje na ruchu z afiliacji, problemy wydawców są twoimi problemami. Oto jak powinniście przygotować się…
Marketplace w Rosji, czyli jak sprzedawać na Wschodzie
Ostatnio pisałem o boomie na marketplace oraz wzrastającym rynku e-commerce w Rosji. Segment, który działał raczej ospale do początku zeszłego…
Marketplace – zacznij sprzedawać na rynku rosyjskim
W 2020 r. marketplace zwiększył swoje przychody w Rosji o 108%, realizując ponad 405 mln zleceń, czyli 49% wszystkich zamówień…
Lead nurturing – atrakcyjne treści w pozyskiwaniu klientów
W celu generowania leadów, marketerzy wykorzystują szereg sprawdzonych technik i narzędzi marketingowych. W pierwszej kolejności należy zadbać o odpowiednie treści,…
Dlaczego warto poznawać narzędzia do marketing automation?
Marketing automation na dobre zagościł w strategiach marketingowych, szczególnie w branży e-commerce. Wciąż rosnący popyt na zakupy online wymusił na…