Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Człowiek kontra automatyzacja, czyli przyszłość branży marketingowej
W dobie nowoczesnych technologii naturalną koleją rzeczy jest poszukiwanie rozwiązań, które pomagają zautomatyzować codziennie zadania, tym samym oszczędzając czas i…
3 zalety Marketing Automation, które poprawią pracę w zespole
Narzędzia do automatyzacji są wykorzystywane zarówno przez małe, jak i większe przedsiębiorstwa. Pomagają usprawnić pracę działów marketingu i sprzedaży, ułatwiając…
Marketing Automation zostanie z nami na dłużej – 3 powody
Marketing Automation to stosunkowo nowe pojęcie w świecie marketingu, jednak marketerzy odkryli ogromny potencjał tego rozwiązania i coraz chętniej wykorzystują…
Powiadomienia push i targetowanie użytkowników
Podstawowym przeznaczeniem powiadomień push jest zaangażowanie użytkowników, podtrzymanie kontaktu, zwiększenie ruchu w witrynie i informowanie o ofercie sklepów online. Jednak…
Jak nagrać podcast, który zatrzyma ludzi na długo?
Jeszcze kilka lat temu podcasty jawiły się jako dziwny medialny twór, który miałby „przejść bokiem”. Specjaliści stawiali na moc platform…
Co zmieni wyszukiwanie głosowe?
Umówmy się, że nie każdy z nas uznałby wzrok jako swój wiodący zmysł. Poprzez inne preferencje zmysłowe, różni ludzie inaczej…
Jak napisać dobry brief dla agencji?
W dalszym ciągu zdarzają się niesamowite przypadki, w które ciężko uwierzyć. Mamy tu na myśli udane projekty zleceniodawca-zleceniobiorca nieoparte na…
Celebryta vs influencer: management celebrytów to nie agencja influencerska
Rynek obiegła informacja o agencji założonej przez Kubę Wojewódzkiego, która ma reprezentować w social mediach m.in. Magdę Gessler, Antka Królikowskiego,…
Live chat na Twojej stronie: dlaczego warto? (cz. 2)
Live chat na stronie internetowej to ogromna porcja korzyści i skuteczne rozwiązanie, które wpisuje się w najnowsze trendy obsługi klienta…