Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu

Człowiek kontra automatyzacja, czyli przyszłość branży marketingowej

W dobie nowoczesnych technologii naturalną koleją rzeczy jest poszukiwanie rozwiązań, które pomagają zautomatyzować codziennie zadania, tym samym oszczędzając czas i…

Czytaj więcej

3 zalety Marketing Automation, które poprawią pracę w zespole

Narzędzia do automatyzacji są wykorzystywane zarówno przez małe, jak i większe przedsiębiorstwa. Pomagają usprawnić pracę działów marketingu i sprzedaży, ułatwiając…

Czytaj więcej

Marketing Automation zostanie z nami na dłużej – 3 powody

Marketing Automation to stosunkowo nowe pojęcie w świecie marketingu, jednak marketerzy odkryli ogromny potencjał tego rozwiązania i coraz chętniej wykorzystują…

Czytaj więcej

Powiadomienia push i targetowanie użytkowników

Podstawowym przeznaczeniem powiadomień push jest zaangażowanie użytkowników, podtrzymanie kontaktu, zwiększenie ruchu w witrynie i informowanie o ofercie sklepów online. Jednak…

Czytaj więcej

Jak nagrać podcast, który zatrzyma ludzi na długo?

Jeszcze kilka lat temu podcasty jawiły się jako dziwny medialny twór, który miałby „przejść bokiem”. Specjaliści stawiali na moc platform…

Czytaj więcej

Co zmieni wyszukiwanie głosowe?

Umówmy się, że nie każdy z nas uznałby wzrok jako swój wiodący zmysł. Poprzez inne preferencje zmysłowe, różni ludzie inaczej…

Czytaj więcej

Jak napisać dobry brief dla agencji?

W dalszym ciągu zdarzają się niesamowite przypadki, w które ciężko uwierzyć. Mamy tu na myśli udane projekty zleceniodawca-zleceniobiorca nieoparte na…

Czytaj więcej

Celebryta vs influencer: management celebrytów to nie agencja influencerska

Rynek obiegła informacja o agencji założonej przez Kubę Wojewódzkiego, która ma reprezentować w social mediach m.in. Magdę Gessler, Antka Królikowskiego,…

Czytaj więcej

Live chat na Twojej stronie: dlaczego warto? (cz. 2)

Live chat na stronie internetowej to ogromna porcja korzyści i skuteczne rozwiązanie, które wpisuje się w najnowsze trendy obsługi klienta…

Czytaj więcej