Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy
o skutecznym marketingu
Uważaj, kogo słuchasz! Facebookowe mity
Facebook i jego system reklamowy to ogromna machina, w której naprawdę nietrudno się pogubić. Niestety, nie pomagają w tym osoby,…
“Znowu o zmianach na Facebooku?” – no cóż, naprawdę sporo się dzieje. Za nami kolejna konferencja F8, a to oznacza,…
Te kampanie Cię zainspirują! Mundial, czerwiec 2018
Tegoroczny czerwiec to dla większości z nas początek ogromnych emocji. Wielkie turnieje sportowe to dla marek okazja do tego, żeby…
Live chat na Twojej stronie: dlaczego warto? (cz. 1)
Strony internetowe w formie statycznego zestawu informacji o firmie sukcesywnie odchodzą do lamusa. Użytkownicy oczekują kontaktu ze strony firmy –…
Przewodnik: YouTube Marketing (cz. 4)
W digitalowym świecie często bywa tak, że kapitalnie zrealizowany materiał dociera do garstki osób, a przypadkowe nagranie niecodziennej sytuacji bije…
Czy Twoja strona internetowa sprzedaje?
Podejmując decyzję o stworzeniu firmowej strony internetowej, należy pamiętać o tym, by określić cel jej funkcjonowania i zaplanować, jaką strategią…
Czego nie wie Twój klient? Klątwa wiedzy
Wiele agencji e-marketingowych, które współpracują z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, ciągle spotyka się z tymi samymi problemami. Klienci często nie…
Facebook – jaki format posta wybrać?
Na którym etapie tworzenia facebookowej kreacji zastanawiasz się nad tym, jaki format posta wybrać? Jeżeli nie robisz tego jeszcze na…
Przewodnik: YouTube Marketing (cz. 3)
Stworzenie nieziemskiego materiału to jedno z największych wyzwań dla twórców na YouTube. Niestety, sporo osób zapomina o tym, że YouTube…