Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

3 sposoby na skuteczny prawdziwy marketing szeptany

Przed kilkoma dniami portal Forbes opublikował artykuł, w którym postanowiono obnażyć “kulisy” branży marketingu “szeptanego”. Z treści tekstu wynika, że…

Czytaj więcej

Generowanie leadów nie musi być nudne

Kim jest lead w B2B? Czy jest to bezosobowa masa a może postać biznesmena rodem z lat 50.? Jeśli tak…

Czytaj więcej

3 uzasadnienia współpracy marki z blogerami

Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów istotną rolę. Informują, uczą, dostarczają rozrywkę, budują opinię, świadomość oraz wspomagają podejmowanie decyzji…

Czytaj więcej

Jak wykorzystać psychologię, by sprzedawać więcej?

Czy zastanawiasz się czasem, dlaczego – skoro sam masz styczność z branżą marketingową i wiesz, o co tu chodzi –…

Czytaj więcej

Jak automatyzować procesy i nie stać się robotem?

To, czy automatyzujesz już procesy marketingowe w swojej pracy, czy jeszcze nie, ma na razie względne znaczenie. Za 3 do…

Czytaj więcej

Największe zagrożenia automatyzacji działań na Twitterze

Obsługa kanałów social media wymaga zatrudniania moderatorów treści, którzy czuwają nad poprawnością komunikacji. Człowiek jest elementem niezbędnym, by układanka była…

Czytaj więcej

3 zalety, które przekonają cię do content curation

Każdego dnia jesteśmy zalewani informacjami – to zdanie powtarza się tak często, że brzmi banalnie. Jednak wszyscy wiemy, o co…

Czytaj więcej

Oto 3 biznesy zbudowane na content marketingu

“Żyjemy w interesujących czasach” – każdy z nas słyszał to powiedzonko przynajmniej raz. Jakkolwiek banalne – trudno zaprzeczyć. Bo jak…

Czytaj więcej

Pokonaj konkurencję lepszą obsługą klienta

Do napisania tego tekstu zainspirował mnie wpis na Facebooku Marcina Szeląga, Partnera w funduszu inwestycyjnym Innovation Nest. Jeśli korzystacie z…

Czytaj więcej