Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

3 uzasadnienia współpracy marki z blogerami

Blogi i vlogi odgrywają w życiu internautów istotną rolę. Informują, uczą, dostarczają rozrywkę, budują opinię, świadomość oraz wspomagają podejmowanie decyzji…

Czytaj więcej

3 zalety, które przekonają cię do content curation

Każdego dnia jesteśmy zalewani informacjami – to zdanie powtarza się tak często, że brzmi banalnie. Jednak wszyscy wiemy, o co…

Czytaj więcej

Oto 3 biznesy zbudowane na content marketingu

“Żyjemy w interesujących czasach” – każdy z nas słyszał to powiedzonko przynajmniej raz. Jakkolwiek banalne – trudno zaprzeczyć. Bo jak…

Czytaj więcej

Największe kłamstwo, które zabija content marketing

Wszelkiej maści artykuły próbujące rozprawić się z mitami dotyczącymi content marketingu pomijają zasadniczą kwestię, one to rule them all, bez…

Czytaj więcej

9 powodów skuteczności treści w formie list

Poradniki na temat copywritingu są zgodne w tym, że najważniejszym elementem, który sprawi, że ktoś przeczyta Twój tekst, jest nagłówek….

Czytaj więcej

Jak sieci afiliacyjne mogą wspierać blogerów? 9 sposobów

Niedawno Helen Southgate z Afilinet stwierdziła, że za 5 lat sieci afiliacyjne przestaną istnieć. Podejrzewam, że w gruncie rzeczy chciała…

Czytaj więcej

7 zasad skutecznego marketingu afiliacyjnego na blogu

Ostatni sukces Szafrańskiego skłonił mnie do przeanalizowania paru blogów, które żyją z affiliate marketingu. Oto moje przemyślenia: 1. Marketing Partnerski…

Czytaj więcej

Content jako klucz do Lead Generation

Content Marketing odgrywa dzisiaj jedną z najważniejszych jeśli nie najważniejszą rolę w procesie, generowania wartościowych leadów. Każdy kto prześpi moment…

Czytaj więcej

Treści – gdzie je publikować i jaką formę wybrać?

Serwis zewnętrzny, własna strona internetowa czy blog? Zamieszczanie indywidualnego przekazu w Internecie ma z zasady wzbudzić zainteresowanie konkretnego odbiorcy. Niekiedy…

Czytaj więcej