Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu
Instagram vs Snapchat: pojedynek symboliczny
Rok 2016 wprowadził pojedynek między Instagramem a Snapchatem na nowy poziom – serwisy kopiowały swoje pomysły, prześcigały się w próbach…
Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?
Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…
Czy związek SEO i content marketingu przeżywa kryzys?
Content marketing we wczesnej fazie rozwoju miał za zadanie dobre wypozycjonowanie danej marki, a efekt SEO był kluczowym celem dla…
5 trendów content marketingu, które warto rozważyć
Wszyscy szukają pomysłu na skuteczne działania marketingowe w świecie, w którym nastąpił contentowy przesyt – organiczne zasięgi spadają, a ciągłe…
5 wyznaczników sukcesu w influencer marketingu
Kilka dni temu publicysta TechCrunch opisał, jak Google Analytics doprowadziło do (niezbyt korzystnej) rewolucji w sposobie myślenia marketerów o kanałach,…
Content bazujący na nostalgii: wspólnym języku Millenialsów
Simon Reynolds w swojej głośnej książce „Retromania” stawia tezę, że współczesna popkultura jest uzależniona od własnej przeszłości. Tendencję do powrotu…
VR i AR w kampaniach marketingowych
Jak już pisaliśmy, sukces Pokemon Go ma wielu ojców. Dla marketerów, oprócz świeżej, niewyeksploatowanej drogi hoax marketingu ważne jest z…
Hoax marketing w kampanii Pokemon Go
Dyrekcja Muzeum Auschwitz-Birkenau apeluje do zwiedzających o zaniechanie łapania Pokemonów na terenie byłego obozu. Państwo Islamskie wzięło za siebie odpowiedzialność…
Jak wydawcy mogą wykorzystać protokół Open Graph?
W walce o przyciągnięcie uwagi konsumenta bez przerwy karmionego informacją w każdej postaci na znaczeniu zyskują drobiazgi. Wszyscy wiemy, jaką…