Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

Instagram vs Snapchat: pojedynek symboliczny

Rok 2016 wprowadził pojedynek między Instagramem a Snapchatem na nowy poziom – serwisy kopiowały swoje pomysły, prześcigały się w próbach…

Czytaj więcej

Blog firmowy i nawyki czytelnicze: czy w 2017 wiemy więcej?

Zarządzanie firmowym blogiem pozwala nam wykorzystać wiele drzemiących w nas potencjałów. Osoba odpowiedzialna za blog staje się jednocześnie jego redaktorem…

Czytaj więcej

Czy związek SEO i content marketingu przeżywa kryzys?

Content marketing we wczesnej fazie rozwoju miał za zadanie dobre wypozycjonowanie danej marki, a efekt SEO był kluczowym celem dla…

Czytaj więcej

5 trendów content marketingu, które warto rozważyć

Wszyscy szukają pomysłu na skuteczne działania marketingowe w świecie, w którym nastąpił contentowy przesyt – organiczne zasięgi spadają, a ciągłe…

Czytaj więcej

5 wyznaczników sukcesu w influencer marketingu

Kilka dni temu publicysta TechCrunch opisał, jak Google Analytics doprowadziło do (niezbyt korzystnej) rewolucji w sposobie myślenia marketerów o kanałach,…

Czytaj więcej

Content bazujący na nostalgii: wspólnym języku Millenialsów

Simon Reynolds w swojej głośnej książce „Retromania” stawia tezę, że współczesna popkultura jest uzależniona od własnej przeszłości. Tendencję do powrotu…

Czytaj więcej

VR i AR w kampaniach marketingowych

Jak już pisaliśmy, sukces Pokemon Go ma wielu ojców. Dla marketerów, oprócz świeżej, niewyeksploatowanej drogi hoax marketingu ważne jest z…

Czytaj więcej

Hoax marketing w kampanii Pokemon Go

Dyrekcja Muzeum Auschwitz-Birkenau apeluje do zwiedzających o zaniechanie łapania Pokemonów na terenie byłego obozu. Państwo Islamskie wzięło za siebie odpowiedzialność…

Czytaj więcej

Jak wydawcy mogą wykorzystać protokół Open Graph?

W walce o przyciągnięcie uwagi konsumenta bez przerwy karmionego informacją w każdej postaci na znaczeniu zyskują drobiazgi. Wszyscy wiemy, jaką…

Czytaj więcej