Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

Jak wydawcy mogą wykorzystać protokół Open Graph?

W walce o przyciągnięcie uwagi konsumenta bez przerwy karmionego informacją w każdej postaci na znaczeniu zyskują drobiazgi. Wszyscy wiemy, jaką…

Czytaj więcej

Jak wykorzystać video content w strategii marketingowej?

W połowie czerwca przez media przetoczył się elektryzujący news – Nicola Mendelsohn, VP Facebooka na Europę, Środkowy Zachód i Afrykę…

Czytaj więcej

Czy trzydziestolatkowie mogą zrozumieć Snapchata?

Snapchat jest na ustach wszystkich – w tym roku liczba korzystających z aplikacji ma przebić wyniki dotychczasowych potęg, takich jak…

Czytaj więcej

Zalety reklamy natywnej na urządzeniach mobilnych

O tym, jak ważny i rozwojowy z punktu widzenia reklamy jest obecnie segment mobile, nie trzeba już raczej przekonywać ani…

Czytaj więcej

Social Media: portale warte uwagi

Jeżeli prowadzisz już swój biznes, a social media marketing nie jest Ci obcy, z pewnością znasz wielką piątkę portali wykorzystywanych…

Czytaj więcej

Jak rozpocząć promocję firmy na Twitterze?

Czy dzięki magicznym 140 znakom da się zdobyć klienta? W Polsce Twitter kojarzony jest głównie jako narzędzie do wymiany opinii pomiędzy…

Czytaj więcej

3 case study: jak zwraca się content marketing?

Od firm, które próbują swoich sił w content marketingu, często słychać, że brakuje im konkretnych przykładów pokazujących, “czy” i “jak”…

Czytaj więcej

Jak przekonać szefa do inwestycji w content marketing?

Mimo tego, że content marketing zajmuje szczytowe miejsce na krzywej marketingowych trendów, próg wejścia jest wysoki. I nie chodzi tylko…

Czytaj więcej

Blogger relations: sztuka budowania relacji z blogerami

Dzisiejszy PR rozszerzył swoją działalność z budowania relacji z dziennikarzami, na budowanie relacji z blogerami. Ze strony tych drugich co…

Czytaj więcej