Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

Jak robić content marketing, nie tworząc treści?

Content marketing jest drogi, trudny w mierzeniu, rozłożony w czasie jeśli chodzi o efekty, a do tego wymagający dużej ilości…

Czytaj więcej

Reklama natywna i content marketing

Jeżeli, z punktu widzenia content marketingu, celem każdej marki powinno być dostarczanie treści maksymalnie zbliżonych (jakościowo, tematycznie, strukturalnie) do tych powstających w…

Czytaj więcej

Dokąd zmierza polska blogosfera?

Profesjonalizacja to najczęściej pojawiające się słowo w podsumowaniach polskiej blogosfery za rok 2014. Bez wątpienia rok 2015 był kontynuacją tego trendu. Blogerów się podziwia…

Czytaj więcej

Jak wykorzystać podcast do promocji brandu?

“Podcasty nie są popularne w Polsce” – takie stwierdzenie może mieć sens tylko wtedy, gdy obierzemy jakiś punkt odniesienia. Jeśli…

Czytaj więcej

Marketing emoji: marki w świecie emotikon

Czy wiesz, że po raz pierwszy w historii słowem roku według Oxford Dictionaries został piktogram? Wybór padł na popularną emotikonę…

Czytaj więcej

Sekretny składnik sosu content marketingowego

Jeśli przeprowadzałeś w ciągu ostatnich kilku lat kampanię marketingową, niemal na pewno podawałeś ją w sosie własnym (lub a’la freelancer)…

Czytaj więcej

Blog, ebook, infografika: kończą się pomysły?

Gdy musisz przygotować kolejną kampanię, która będzie opierać się na treściach, dokonujesz dwóch, podstawowych wyborów: co powiedzieć i jak to…

Czytaj więcej

Mania hashtagowania – jak dobrze ją wykorzystać?

Hashtagi stały się nieodłącznym elementem komunikacji w Internecie. Marki, politycy, osoby prywatne, blogerzy, organizacje pozarządowe stosują je do wyrażenia myśli….

Czytaj więcej