Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu

Grywalizacja – zabawka, która jest narzędziem

Pierwszym pytaniem współczesnego człowieka z pokolenia 3F (fun, friends, feedback) będzie pytanie „gdzie tu jest rozrywka”. Pierwszym pytaniem menadżera, będzie…

Czytaj więcej

W gamifikacji nie chodzi o zabawę

Jeśli spojrzymy z konsumenckiego punktu widzenia, logika stojąca za mechanizmami znanymi z gier towarzyszy nam nie tylko w życiu codziennym,…

Czytaj więcej

Jak grywalizacja ułatwia pracę z pokoleniem Y

Eksperci prognozują, że do 2025 roku 75% pracowników na świecie będą stanowili milenialsi. Pokolenie Y to osoby urodzone między 1980…

Czytaj więcej

Grywalizacja w IT: przykłady najciekawszych kampanii

“Gry mają niezwykłą siłę wciągania nas w swój świat oraz motywowania do wykonywania określonych akcji”. Dzięki przenoszeniu mechanizmów znanych z…

Czytaj więcej

Chcesz angażować pracownika? Sprawdź gamifikację

Pewność siebie to ważna, ale rzadka karta przetargowa pracownika. Jak wynika z raportów o komunikacji wewnętrznej w firmach, aż 30%…

Czytaj więcej

Sprawdź 3 najlepsze książki o grywalizacji!

Grywalizacja to zjawisko, które, według przewidywań Gartnera z 2015 roku, zeszło ze “szczytu przerośniętych oczekiwań” i weszło w trend stopniowej adaptacji;…

Czytaj więcej

Grywalizacja Social Media dla HBO [case study]

Odkryj jak zgrywalizowana aplikacja Gamfi na facebook’a posłużyła jako platforma do promocji seriali i programów HBO Polska i HBO GO,…

Czytaj więcej

20+ elementów strategii grywalizacji

Zastanawiałeś się, dlaczego chodzisz codziennie do tego samego sklepu spożywczego, a inny omijasz szerokim łukiem, mimo że jest bliżej Twojego…

Czytaj więcej

5 mitów grywalizacji [infografika]

Pojęcie grywalizacji od kilku lat funkcjonuje w świadomości polskich marketerów. Czy na pewno dobrze rozumiesz to pojęcie?

Czytaj więcej