5 mitów grywalizacji [infografika]

Pojęcie grywalizacji od kilku lat funkcjonuje w świadomości polskich marketerów. Czy na pewno dobrze rozumiesz to pojęcie?

Zrozumienie, czym jest grywalizacja wydaje się proste. Przecież wszyscy wiedzą, czym są gry. Właśnie w tym stwierdzeniu leży pierwszy błąd – nie wszystko, w co się gra można od razu nazwać gamifikacją.

Zobacz naszą infografikę, w której obalamy 5 mitów grywalizacji: 

Chcesz wiedzieć więcej na ten temat? Kliknij i przeczytaj nasz artykuł!

Paulina Kamińska
linkedin

Paulina Kamińska

W branży marketingu internetowego pracuje od 2012 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych oraz w startupie, pracując jako copywriter i content manager. Od zawsze fascynują ją treści, stąd w marketingu najbardziej lubi content marketing. Wolny czas spędza na czytaniu i prowadzeniu bloga paulinakaminska.pl. Zobacz więcej tekstów tego autora

Pozostałe najnowsze artykuły

3 inspirujące przykłady grywalizacji

Walka o uwagę i zainteresowanie konsumenta, pracownika, czytelnika, użytkownika. To problem, z którym ścigają się dzisiaj wszyscy – marki, pracodawcy,...

Grywalizacja konsumentów: skuteczny program lojalnościowy

Jeszcze kilkanaście lat temu długo wyczekiwaliśmy na to, aby mieć jakąś rzecz. Zanim przesiedliśmy się ze słuchania kaset na walkamanie,...

Grywalizacja receptą na kryzys zaangażowania konsumentów

Chyba najciekawszą cechą mediów społecznościowych jest to, że dla użytkownika twój brand jest tak samo (nie)istotny, jak brand nie tylko...