5 mitów grywalizacji [infografika]

Pojęcie grywalizacji od kilku lat funkcjonuje w świadomości polskich marketerów. Czy na pewno dobrze rozumiesz to pojęcie?

Zrozumienie, czym jest grywalizacja wydaje się proste. Przecież wszyscy wiedzą, czym są gry. Właśnie w tym stwierdzeniu leży pierwszy błąd – nie wszystko, w co się gra można od razu nazwać gamifikacją.

Zobacz naszą infografikę, w której obalamy 5 mitów grywalizacji: 

Chcesz wiedzieć więcej na ten temat? Kliknij i przeczytaj nasz artykuł!

Paulina Kamińska
linkedin

Paulina Kamińska

W branży marketingu internetowego pracuje od 2012 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych oraz w startupie, pracując jako copywriter i content manager. Od zawsze fascynują ją treści, stąd w marketingu najbardziej lubi content marketing. Wolny czas spędza na czytaniu i prowadzeniu bloga paulinakaminska.pl. Zobacz więcej tekstów tego autora
Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *