Blog AdNext - Twoje źródło wiedzy o skutecznym marketingu
Grywalizacja receptą na kryzys zaangażowania konsumentów
Chyba najciekawszą cechą mediów społecznościowych jest to, że dla użytkownika twój brand jest tak samo (nie)istotny, jak brand nie tylko…
Czym jest grywalizacja? Obalamy 5 największych mitów
Pojęcie grywalizacji od kilku lat funkcjonuje w świadomości polskich marketerów, do czego przyczyniła się m.in. książka Pawła Tkaczyka. Jednak, czy…
W gamifikacji nie chodzi o zabawę
Jeśli spojrzymy z konsumenckiego punktu widzenia, logika stojąca za mechanizmami znanymi z gier towarzyszy nam nie tylko w życiu codziennym,…
Jak grywalizacja ułatwia pracę z pokoleniem Y
Eksperci prognozują, że do 2025 roku 75% pracowników na świecie będą stanowili milenialsi. Pokolenie Y to osoby urodzone między 1980…
Grywalizacja – zabawka, która jest narzędziem
Pierwszym pytaniem współczesnego człowieka z pokolenia 3F (fun, friends, feedback) będzie pytanie „gdzie tu jest rozrywka”. Pierwszym pytaniem menadżera, będzie…