Inspiracje
3 sposoby na skuteczny prawdziwy marketing szeptany
Przed kilkoma dniami portal Forbes opublikował artykuł, w którym postanowiono pokazać marketing szeptany “od kuchni”. Z treści tekstu wynika, że…
Pandemia i jej wpływ na konsumentów
Po falach pandemii firmy powinny dostosować się do nieznanych dotąd warunków na rynku i zbudować relacje z odbiorcami, oferując nową…
9 powodów skuteczności list [prezentacja]
Zobacz prezentację i odkryj dlaczego treści w formie listy są tak skuteczne.
Generowanie leadów nie musi być nudne
Kim jest lead w B2B? Czy jest to bezosobowa masa a może postać biznesmena rodem z lat 50.? Jeśli tak…
Pokonaj konkurencję lepszą obsługą klienta
Do napisania tego tekstu zainspirował mnie wpis na Facebooku Marcina Szeląga, Partnera w funduszu inwestycyjnym Innovation Nest. Jeśli korzystacie z…
Zwiększanie CLV – jedyny sposób na sukces
Spotykam się z opiniami, że ze wszelkiego rodzaju wskaźnikami określającymi kondycję młodej/nastoletniej firmy jest kłopot, bo za wszelką cenę próbuje…
Czy wiesz, jak zbudować kulturę biznesu skupioną na kliencie?
Zappos – internetowy sklep odzieżowy to jeden z najczęściej podawanych przykładów, obrazujących czym powinna być prawdziwa strategia zorientowania na klienta….
Najczęstsza przyczyna porażek start-upów: CLV vs CAC
Mówi się, że pozyskanie nowego klienta kosztuje 5 do 7 razy więcej niż jego utrzymanie. Mit ten ma swoje korzenie…
Marketplace w Rosji, czyli jak sprzedawać na Wschodzie
Ostatnio pisałem o boomie na marketplace oraz wzrastającym rynku e-commerce w Rosji. Segment, który działał raczej ospale do początku zeszłego…