Kampania promocyjna Bonduelle [case study]

Adrian Witkowski
linkedin

Adrian Witkowski

CEO w Gamfi

Współzałożyciel i CEO Gamfi, firmy tworzącej platformę grywalizacyjną do wyznaczania celów, budowania zaangażowania, feedbackowania i nagradzania. Od 12 lat zajmuje się usprawnianiem biznesu dzięki rozwiązaniom grywalizacyjnym. Zobacz więcej tekstów tego autora

Pozostałe najnowsze artykuły

3 sposoby na skuteczny prawdziwy marketing szeptany

Przed kilkoma dniami portal Forbes opublikował artykuł, w którym postanowiono pokazać marketing szeptany “od kuchni”. Z treści tekstu wynika, że...

Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)?

PORADNIK CZĘŚĆ 2: Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)? Porządkujemy najważniejsze informacje Pierwsza część poradnika dotyczy sposobów wyszukiwania...

Pomoc Ukrainie – jak unikać fake newsów?

PORADNIK CZĘŚĆ 1: Pomoc Ukrainie – gdzie szukać treści i jak nie wpaść w pułapkę fake newsów? Porządkujemy najważniejsze informacje...