Kampania mailingowa dla Marvipol [case study]

Cel kampanii: Wsparcie działań sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie, zapraszanie na dni otwarte (prezentacja mieszkań, wyprzedaże mieszkań, oferty specjalne)

Zastosowane formaty 

Kampania e-mail marketingowa skierowana do osób z wyższą niż przeciętna siłą nabywczą (wysokie zarobki), zamieszkujących Warszawę i okolice. Przekaz skierowano do: Prezesów, Dyrektorów, Menadżerów firm i instytucji, wolnych zawodów: artystów, architektów, lekarzy etc.

Kampania SMS – skierowana do osób zamożnych płacących rachunki telefoniczne powyżej 100 zł miesięcznie, posiadających smartfony, z Warszawy i okolic.

 

Wykorzystane narzędzia

JETNET – sieć baz mailingowych, zarządzana i wspierana technologicznie przez Media Team Interactive. W ramach kampanii wykorzystano wysokogatunkowe bazy danych osób zamożnych, wyselekcjonowane na podstawie danych behawioralnych i nawigacyjnych pochodzących z reakcji na maile o podobnej tematyce.
JET MAIL – nowoczesny system do budowania strategii e-mail marketingowej oraz masowej wysyłki wiadomości e-mailingowych, charakteryzujący się wysoką dostarczalnością maili (98%) oraz szybkością realizacji wysyłki.

 

Rezultaty

Wzrost liczby osób zainteresowanych zakupem mieszkań oferowanych przez Marvipol w różnych lokalizacjach w Warszawie. Pozyskanie nowej grupy osób zainteresowanych zakupem mieszkania, które wzięły udział w prezentacjach apartamentów w czasie dni otwartych.

 

Co na to klient?

„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Media Team Interactive. Właściwe zaplanowanie kampanii, dobór odpowiednich baz danych oraz użycie innowacyjnych narzędzi przełożył się na wyższe zainteresowanie ofertą naszych mieszkań. W przyszłości planujemy rozszerzenie współpracy o nowoczesne formaty np. wideomailingi i wykorzystanie narzędzi optymalizujących kreację”

Iwona Niderla – Specjalista ds. Marketingu Internetowego Marvipol SA

 

Przykład kreacji mailingowej:

mailing

Przykład kreacji SMS

sms

Magdalena Czachowska
linkedin

Magdalena Czachowska

Growth Director w Optimise

Dyrektor z 15-letnim doświadczeniem w performance marketingu, od 2011 roku odpowiedzialna za strategię i zarządzanie w Optimise (część grupy agencji digitalowych AdNext) – agencji zajmującej się efektywnymi rozwiązaniami w zakresie optymalizacji mediów i lead generation. Wcześniej nadzorowała budowę i rozwój pierwszej w Polsce technologii do prowadzenia kampanii afiliacyjnych – system3.pl (grupa K2), wprowadziła również na nasz rynek program partnerski zanox. Jest absolwentką studiów doktoranckich na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Zobacz więcej tekstów tego autora
Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *