Kampania mailingowa dla Marvipol [case study]

Cel kampanii: Wsparcie działań sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie, zapraszanie na dni otwarte (prezentacja mieszkań, wyprzedaże mieszkań, oferty specjalne)

Zastosowane formaty 

Kampania e-mail marketingowa skierowana do osób z wyższą niż przeciętna siłą nabywczą (wysokie zarobki), zamieszkujących Warszawę i okolice. Przekaz skierowano do: Prezesów, Dyrektorów, Menadżerów firm i instytucji, wolnych zawodów: artystów, architektów, lekarzy etc.

Kampania SMS – skierowana do osób zamożnych płacących rachunki telefoniczne powyżej 100 zł miesięcznie, posiadających smartfony, z Warszawy i okolic.

 

Wykorzystane narzędzia

JETNET – sieć baz mailingowych, zarządzana i wspierana technologicznie przez Media Team Interactive. W ramach kampanii wykorzystano wysokogatunkowe bazy danych osób zamożnych, wyselekcjonowane na podstawie danych behawioralnych i nawigacyjnych pochodzących z reakcji na maile o podobnej tematyce.
JET MAIL – nowoczesny system do budowania strategii e-mail marketingowej oraz masowej wysyłki wiadomości e-mailingowych, charakteryzujący się wysoką dostarczalnością maili (98%) oraz szybkością realizacji wysyłki.

 

Rezultaty

Wzrost liczby osób zainteresowanych zakupem mieszkań oferowanych przez Marvipol w różnych lokalizacjach w Warszawie. Pozyskanie nowej grupy osób zainteresowanych zakupem mieszkania, które wzięły udział w prezentacjach apartamentów w czasie dni otwartych.

 

Co na to klient?

„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Media Team Interactive. Właściwe zaplanowanie kampanii, dobór odpowiednich baz danych oraz użycie innowacyjnych narzędzi przełożył się na wyższe zainteresowanie ofertą naszych mieszkań. W przyszłości planujemy rozszerzenie współpracy o nowoczesne formaty np. wideomailingi i wykorzystanie narzędzi optymalizujących kreację”

Iwona Niderla – Specjalista ds. Marketingu Internetowego Marvipol SA

 

Przykład kreacji mailingowej:

mailing

Przykład kreacji SMS

sms

Magdalena Czachowska
linkedin

Magdalena Czachowska

Growth Director w Optimise

Dyrektor z 15-letnim doświadczeniem w performance marketingu, od 2011 roku odpowiedzialna za strategię i zarządzanie w Optimise (część grupy agencji digitalowych AdNext) – agencji zajmującej się efektywnymi rozwiązaniami w zakresie optymalizacji mediów i lead generation. Wcześniej nadzorowała budowę i rozwój pierwszej w Polsce technologii do prowadzenia kampanii afiliacyjnych – system3.pl (grupa K2), wprowadziła również na nasz rynek program partnerski zanox. Jest absolwentką studiów doktoranckich na Akademii im. Leona Koźmińskiego. Zobacz więcej tekstów tego autora

Komentarze są wyłączone.