Kampania mailingowa dla Marvipol [case study]

Cel kampanii: Wsparcie działań sprzedaży nowych mieszkań w Warszawie, zapraszanie na dni otwarte (prezentacja mieszkań, wyprzedaże mieszkań, oferty specjalne)

Zastosowane formaty 

Kampania e-mail marketingowa skierowana do osób z wyższą niż przeciętna siłą nabywczą (wysokie zarobki), zamieszkujących Warszawę i okolice. Przekaz skierowano do: Prezesów, Dyrektorów, Menadżerów firm i instytucji, wolnych zawodów: artystów, architektów, lekarzy etc.

Kampania SMS – skierowana do osób zamożnych płacących rachunki telefoniczne powyżej 100 zł miesięcznie, posiadających smartfony, z Warszawy i okolic.

 

Wykorzystane narzędzia

JETNET – sieć baz mailingowych, zarządzana i wspierana technologicznie przez Media Team Interactive. W ramach kampanii wykorzystano wysokogatunkowe bazy danych osób zamożnych, wyselekcjonowane na podstawie danych behawioralnych i nawigacyjnych pochodzących z reakcji na maile o podobnej tematyce.
JET MAIL – nowoczesny system do budowania strategii e-mail marketingowej oraz masowej wysyłki wiadomości e-mailingowych, charakteryzujący się wysoką dostarczalnością maili (98%) oraz szybkością realizacji wysyłki.

 

Rezultaty

Wzrost liczby osób zainteresowanych zakupem mieszkań oferowanych przez Marvipol w różnych lokalizacjach w Warszawie. Pozyskanie nowej grupy osób zainteresowanych zakupem mieszkania, które wzięły udział w prezentacjach apartamentów w czasie dni otwartych.

 

Co na to klient?

„Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Media Team Interactive. Właściwe zaplanowanie kampanii, dobór odpowiednich baz danych oraz użycie innowacyjnych narzędzi przełożył się na wyższe zainteresowanie ofertą naszych mieszkań. W przyszłości planujemy rozszerzenie współpracy o nowoczesne formaty np. wideomailingi i wykorzystanie narzędzi optymalizujących kreację”

Iwona Niderla – Specjalista ds. Marketingu Internetowego Marvipol SA

 

Przykład kreacji mailingowej:

mailing

Przykład kreacji SMS

sms

array(24) { ["ID"]=> int(5856) ["id"]=> int(5856) ["title"]=> string(20) "Magdalena Czachowska" ["filename"]=> string(24) "Magdalena-Czachowska.jpg" ["filesize"]=> int(10775) ["url"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["link"]=> string(39) "https://adnext.pl/magdalena-czachowska/" ["alt"]=> string(29) "Magdalena Czachowska Optimise" ["author"]=> string(1) "5" ["description"]=> string(0) "" ["caption"]=> string(0) "" ["name"]=> string(20) "magdalena-czachowska" ["status"]=> string(7) "inherit" ["uploaded_to"]=> int(0) ["date"]=> string(19) "2020-07-20 12:02:02" ["modified"]=> string(19) "2020-07-20 12:02:14" ["menu_order"]=> int(0) ["mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["type"]=> string(5) "image" ["subtype"]=> string(4) "jpeg" ["icon"]=> string(54) "https://adnext.pl/wp-includes/images/media/default.png" ["width"]=> int(200) ["height"]=> int(200) ["sizes"]=> array(24) { ["thumbnail"]=> string(77) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska-150x150.jpg" ["thumbnail-width"]=> int(150) ["thumbnail-height"]=> int(150) ["medium"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["medium-width"]=> int(200) ["medium-height"]=> int(200) ["medium_large"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["medium_large-width"]=> int(200) ["medium_large-height"]=> int(200) ["large"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["large-width"]=> int(200) ["large-height"]=> int(200) ["1536x1536"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["1536x1536-width"]=> int(200) ["1536x1536-height"]=> int(200) ["2048x2048"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["2048x2048-width"]=> int(200) ["2048x2048-height"]=> int(200) ["thumbnail-archive-content"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["thumbnail-archive-content-width"]=> int(200) ["thumbnail-archive-content-height"]=> int(200) ["medium_medium"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["medium_medium-width"]=> int(200) ["medium_medium-height"]=> int(200) } }
Magdalena Czachowska
linkedin

Magdalena Czachowska

Partner | Chief Growth Officer WeDare

Ekspertka performance marketingu, zarządzania oraz analizy danych, w branży od 2006 r. Pracując w grupie K2 Internet, wprowadziła na polski rynek zanox.de AG (obecnie AWIN). Jako dyrektor ds. marketingu partnerskiego w system3.pl odpowiadała za budowę technologii partnerskiej oraz rozwój firmy. Reprezentuje WeDare w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Zobacz więcej tekstów tego autora

Pozostałe najnowsze artykuły

3 sposoby na skuteczny prawdziwy marketing szeptany

Przed kilkoma dniami portal Forbes opublikował artykuł, w którym postanowiono pokazać marketing szeptany “od kuchni”. Z treści tekstu wynika, że...

Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)?

PORADNIK CZĘŚĆ 2: Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)? Porządkujemy najważniejsze informacje Pierwsza część poradnika dotyczy sposobów wyszukiwania...

Pomoc Ukrainie – jak unikać fake newsów?

PORADNIK CZĘŚĆ 1: Pomoc Ukrainie – gdzie szukać treści i jak nie wpaść w pułapkę fake newsów? Porządkujemy najważniejsze informacje...