Neckermann w Konkursie e-Commerce Polska Awards

Konkursy cieszą się w branży marketingowej dużym powodzeniem. My również ich nie omijamy, w tym roku odbywa się V edycja Konkursu e-Commerce Polska awards. Inicjatywa jest dedykowana sklepom i platformom internetowych, które dostosowują się do zmian zachodzących na rynku. W tym roku w zmaganiach bierze udział klient spółki Optimise – Neckermann Podróże.

Platforma do zakupu podróży Neckermann została zgłoszona do Konkursu e-Commerce Polska awards w kategorii „Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży”. W działaniach promocyjnych firma elastycznie podchodzi do potrzeb swoich klientów i kładzie szczególny nacisk na przywrócenie e-konsumentom przyjemności w kontakcie z reklamą.

W ubiegłym roku jedna ze spółek grupy AdNext – Optimise, wsparła swojego klienta przy realizacji kampanii, która zdobyła główną nagrodę w konkursie Ekomersy 2016. Kampania realizowana dla Neckermann Podróże została nagrodzona za spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży.

W Konkursie e-Commerce Polska awards e-konsumenci mogą wcielić się w role jury i wybrać platformę w kategorii – Najlepsza obsługa Klienta. Zachęcamy do oddania swojego głosu do 31.08 http://opinie.mobi/#/token/F9I7QL?skipi

array(24) { ["ID"]=> int(5856) ["id"]=> int(5856) ["title"]=> string(20) "Magdalena Czachowska" ["filename"]=> string(24) "Magdalena-Czachowska.jpg" ["filesize"]=> int(10775) ["url"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["link"]=> string(39) "https://adnext.pl/magdalena-czachowska/" ["alt"]=> string(29) "Magdalena Czachowska Optimise" ["author"]=> string(1) "5" ["description"]=> string(0) "" ["caption"]=> string(0) "" ["name"]=> string(20) "magdalena-czachowska" ["status"]=> string(7) "inherit" ["uploaded_to"]=> int(0) ["date"]=> string(19) "2020-07-20 12:02:02" ["modified"]=> string(19) "2020-07-20 12:02:14" ["menu_order"]=> int(0) ["mime_type"]=> string(10) "image/jpeg" ["type"]=> string(5) "image" ["subtype"]=> string(4) "jpeg" ["icon"]=> string(54) "https://adnext.pl/wp-includes/images/media/default.png" ["width"]=> int(200) ["height"]=> int(200) ["sizes"]=> array(27) { ["thumbnail"]=> string(77) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska-150x150.jpg" ["thumbnail-width"]=> int(150) ["thumbnail-height"]=> int(150) ["medium"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["medium-width"]=> int(200) ["medium-height"]=> int(200) ["medium_large"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["medium_large-width"]=> int(200) ["medium_large-height"]=> int(200) ["large"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["large-width"]=> int(200) ["large-height"]=> int(200) ["1536x1536"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["1536x1536-width"]=> int(200) ["1536x1536-height"]=> int(200) ["2048x2048"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["2048x2048-width"]=> int(200) ["2048x2048-height"]=> int(200) ["thumbnail-archive-content"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["thumbnail-archive-content-width"]=> int(200) ["thumbnail-archive-content-height"]=> int(200) ["medium_medium"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["medium_medium-width"]=> int(200) ["medium_medium-height"]=> int(200) ["mailpoet_newsletter_max"]=> string(69) "https://adnext.pl/wp-content/uploads/2020/07/Magdalena-Czachowska.jpg" ["mailpoet_newsletter_max-width"]=> int(200) ["mailpoet_newsletter_max-height"]=> int(200) } }
Magdalena Czachowska
linkedin

Magdalena Czachowska

Partner | Chief Growth Officer WeDare

Ekspertka performance marketingu, zarządzania oraz analizy danych, w branży od 2006 r. Pracując w grupie K2 Internet, wprowadziła na polski rynek zanox.de AG (obecnie AWIN). Jako dyrektor ds. marketingu partnerskiego w system3.pl odpowiadała za budowę technologii partnerskiej oraz rozwój firmy. Reprezentuje WeDare w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Zobacz więcej tekstów tego autora

Pozostałe najnowsze artykuły

3 sposoby na skuteczny prawdziwy marketing szeptany

Przed kilkoma dniami portal Forbes opublikował artykuł, w którym postanowiono pokazać marketing szeptany “od kuchni”. Z treści tekstu wynika, że...

Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)?

PORADNIK CZĘŚĆ 2: Pomoc Ukrainie – jak skutecznie wspierać (również siebie)? Porządkujemy najważniejsze informacje Pierwsza część poradnika dotyczy sposobów wyszukiwania...

Pomoc Ukrainie – jak unikać fake newsów?

PORADNIK CZĘŚĆ 1: Pomoc Ukrainie – gdzie szukać treści i jak nie wpaść w pułapkę fake newsów? Porządkujemy najważniejsze informacje...